Mutkattomat asiakaskyselyt tarjoavat sinulle arvokasta tietoa siitä, miten asiakkaasi suhtautuvat saamaansa palveluun ja miten voit lisätä asiakastyytyväisyyttä.
Selvitä, miten asiakkaasi kokevat tarjoamasi asiakaspalvelun mutkattomilla asiakaskyselyillä, jotka lähetetään asiakkaille sähköpostitse tai chatin kautta aina tiketin käsittelyn jälkeen. Asiakaskyselyt tarjoavat asiakkaillesi mahdollisuuden arvioida saamaansa palvelua ja jättää kommentteja.
Jatkuvan asiakkailta saatavan palautteen ansiosta tiedät, mikä asiakaspalvelussa toimii ja missä on parantamisen varaa. Voit käyttää saamiasi oivalluksia toimintojen kehittämiseen ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseen.
Voit käyttää asiakaskyselyillä keräämääsi palautetta asiakaspalvelijoidesi valmentamiseen sekä asiakaspalvelun arvostuksen lisäämiseen organisaatiossa. Kyselyiden tulokset kootaan yhteen sekä ryhmä- että yksilötasolla, ja niitä on mahdollista seurata ajan mittaan ja eri kanavissa.