asiakastarinat

Kila Möbler

"Nykyisillä määrillä Outlook ei olisi enää toiminut" Kila Möbler on perustamisvuodestaan 1978 lähtien erikoistunut puutarhakalusteisiin ja sänkyihin. Kivijalkamyymälä tavoitti alun perin lähinnä naapurikaupunkien, eli Nyköpingin, Katrineholmin ja Norrköpingin, asiakkaat, mutta verkkokaupan ...

 
 

1 Min lukeminen
Byggfabriken

Byggfabriken pitää asiakaskontakteja ja läsnäoloa yhtenä tärkeimmistä osista verkkokauppaa. Koska kyse on heidän ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Tyresö Bostäder

Tyresö Bostäderin suhde asukkaisiinsa on yritykselle tärkein asia. Kundo helpottaa työntekijöiden ja asukkaiden välistä ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Inrego

Inregon tavoitteena on pidentää IT-tuotteiden käyttöikää. Yritys pyrkii tähän luomalla kiertotaloutta: Inrego maksimoi ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Ängelholmin kunta

Ängelholm on kunta, joka ottaa asiakaspalvelun todella vakavasti. Noin 43 000 asukkaan kunnassa asiakaspalvelupäällikköjä on ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Arla

Arla tehosti asiakaspalveluaan Kundo Forumin avulla Vain muutama viikko Arlan käynnistettyä fooruminsa asiakasyhteyden- ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
FM Mattsson Mora Group

Perinteikäs taalainmaalainen nosturivalmistaja koostuu nykyään neljästä tuotemerkistä. FM Mattsson Mora Group on ajan myötä ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Ruotsin lääkäriliitto

Ruotsin lääkäriliitto on kaikkien lääkäreiden ammattiliitto Ruotsissa. Noin 80 prosenttia ruotsalaisista lääketieteen ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Bravida

Bravidalla on pelkästään Ruotsissa yli 7 000 työntekijää, joten on tärkeää, että palkanlaskija osaa hoitaa saapuvat ...

Lue viesti asiakastarinat
1 Min lukeminen
Zinzino

Zinzinossa on tällä hetkellä tukitoiminto, joka on jaettu kahteen osaan: yksi asiakkaille ja yksi tuhansille ...

Lue viesti asiakastarinat