Byggfabriken
Byggfabriken pitää asiakaskontakteja ja läsnäoloa yhtenä tärkeimmistä osista verkkokauppaa. Koska kyse on heidän ...
Lue viesti asiakastarinat"Nykyisillä määrillä Outlook ei olisi enää toiminut" Kila Möbler on perustamisvuodestaan 1978 lähtien erikoistunut puutarhakalusteisiin ja sänkyihin. Kivijalkamyymälä tavoitti alun perin lähinnä naapurikaupunkien, eli Nyköpingin, Katrineholmin ja Norrköpingin, asiakkaat, mutta verkkokaupan ...
Byggfabriken pitää asiakaskontakteja ja läsnäoloa yhtenä tärkeimmistä osista verkkokauppaa. Koska kyse on heidän ...
Lue viesti asiakastarinatTyresö Bostäderin suhde asukkaisiinsa on yritykselle tärkein asia. Kundo helpottaa työntekijöiden ja asukkaiden välistä ...
Lue viesti asiakastarinatInregon tavoitteena on pidentää IT-tuotteiden käyttöikää. Yritys pyrkii tähän luomalla kiertotaloutta: Inrego maksimoi ...
Lue viesti asiakastarinatÄngelholm on kunta, joka ottaa asiakaspalvelun todella vakavasti. Noin 43 000 asukkaan kunnassa asiakaspalvelupäällikköjä on ...
Lue viesti asiakastarinatArla tehosti asiakaspalveluaan Kundo Forumin avulla Vain muutama viikko Arlan käynnistettyä fooruminsa asiakasyhteyden- ...
Lue viesti asiakastarinatPerinteikäs taalainmaalainen nosturivalmistaja koostuu nykyään neljästä tuotemerkistä. FM Mattsson Mora Group on ajan myötä ...
Lue viesti asiakastarinatRuotsin lääkäriliitto on kaikkien lääkäreiden ammattiliitto Ruotsissa. Noin 80 prosenttia ruotsalaisista lääketieteen ...
Lue viesti asiakastarinatBravidalla on pelkästään Ruotsissa yli 7 000 työntekijää, joten on tärkeää, että palkanlaskija osaa hoitaa saapuvat ...
Lue viesti asiakastarinatZinzinossa on tällä hetkellä tukitoiminto, joka on jaettu kahteen osaan: yksi asiakkaille ja yksi tuhansille ...
Lue viesti asiakastarinat