Kundo Calls

Hallitse puheluita suoraan Kundossa

Puhelin on yhä suosituin asiakaspalvelukanava, kuten viimeisin selvityksemmekin osoittaa. Kundo Calls on vastaus puhelinpalvelun tarpeisiin. Moduulin avulla kirjaat ja hallitset puheluita suoraan Kundossa nopeasti ja helposti. 

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.

Hallitse suosituinta asiakaspalvelukanavaa

Puhelin on vuodesta toiseen suosituin asiakaspalvelukanava. Kundo Callsin avulla hallitset puheluita suoraan Kundon asiakaspalvelutyökalussa.

 
 

Älykkäitä yhteistyö- ja seurantatoimintoja

Kundo Calls hyödyntää kaikkia Kundossa jo saatavilla olevia älykkäitä yhteistyö- ja seurantaominaisuuksia. Sen avulla huolehdit, ettei yksikään asiakaspalvelutapaus tai tapauksen seuranta jää hoitamatta.

Kaikki asiakaspalvelukanavat yhdessä paikassa

Kundo on nyt entistäkin monipuolisempi! Kundo Callsin avulla käsittelet saapuvat puhelusi tuttuun tapaan siellä missä muutkin asiakaspalvelutoimintosi.

 
 

Kehittyneet tilastot antavat sinulle tarkkoja tietoja asiakkaistasi

Kundon tilastojen avulla saat kokonaiskuvan kaikista saapuvista puheluistasi. Saat selkeän kuvan asiakkaidesi mieltä askarruttavista asioista ja voit verrata eri asiakaspalvelukanaviasi toisiinsa.

Yhä useammat saavat vastauksia heti, kiitos foorumimme.

"Monet jäsenet löytävät kysymyksiinsä vastaukset foorumilta."

- Emma Petersson

Lue koko tarina

Chat Assistant antaa asiakkaille mahdollisuuden valita

 

"Olemme saaneet asiakkailta erittäin hyvää palautetta, koska he voivat valita, kysyvätkö kysymyksen vai etsivätkö vastauksen itse Chat Assistantin avulla."

- Lena Hedström Wallin

Lue koko tarina

Kundosta lisäarvoa Ängelholmin kunnalle

"Huomasimme heti, että se on yksinkertainen ja älykäs työkalu. Se on helppokäyttöinen niin käyttäjille kuin ylläpitäjillekin ja siinä on erinomaiset hakutoiminnot. Sen avulla oli mahdollista tarjota vastauksia useille ihmisille ilman, että heidän tarvitsee ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse."

- Maria Sjödin Nilsson

Lue koko tarina

Kundo mahdollistaa Steameryn voimakkaan kasvun korkean palvelutason avulla.

"Asiakaspalvelun saatavuuden ansiosta asiakkaamme tuntevat olevansa lähempänä yritystä. Autamme heitä ymmärtämään tuotteita ja tekemään päätöksiä verkossa.”

- Petra Ringström

Lue koko tarina

Kundo helpottaa Stöldskyddsföreningenin jokapäiväistä elämää

"Näimme integroinnin edut."

- Susanne Andersson

Lue koko tarina

"Kaikista harkitsemistamme vaihtoehdoista Kundo oli selkeästi paras!"

"Halusimme samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja löytää joustavan tavan, jolla pystyisimme tavoittamaan kerralla useampia ihmisiä."

- Emma Franzén

Lue koko tarina

"Kundo Mail antoi meille täysin uudet olosuhteet yhteistyön parantamiseksi!"

"Koska saapuvat sähköpostit voidaan luokitella useaan ulottuvuuteen, johtajana saan helposti vastauksen kysymykseen siitä, kuinka monta tapausta vastaanotamme yksittäisillä alueilla."

- Anders Löfblom

Lue koko tarina

Asiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää

"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"

- Lovisa Fasth

Lue koko tarina
arla-1 kekkila-1 tikkurila-1 fmmattsson-1 DNA zinzino

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0