Kaikki mitä tarvitset asiakaspalvelussa onnistumiseen

Kundo on ainoa alusta, jonka digitaalinen asiakaspalvelusi tarvitsee. Kundo on monipuolinen ja helppokäyttöinen työkalu monikanavaisen asiakaspalvelun käyttöön. Helpota yhteistyötä kollegoiden kesken, varmista kommunikaation laatu kaikissa kanavissa, ja saat hyvän yleiskuvan asiakaspalvelustasi sekä kattavaa tilastotietoa. Alustalla voit käsitellä sähköpostin, chatin, Facebookin, Instagramin, Whatsapin ja puhelinpalvelun kautta saapuneita yhteydenottoja. Voit myös luoda kotisivuille itsepalvelukanavia Foorumin ja Help Centerin avulla.


Kaikki asiakastietosi ja henkilötietosi, joita käsittelet Kundo-alustan kautta, säilytetään EU:ssa. Olemme myös varmistaneet, että kaikki kumppanimme täyttävät GDPR-vaatimukset.

 

 

plattform

Tuotteemme

ticketing
Tiketöinti

Ota tiketöinti hallintaan! Kokoa yhteydenottokanavasi yhteiseen näkymään, jossa yhteistyö kollegojesi kanssa sujuu helposti. Kundon avulla voit hallita asiakkaiden chatin, sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja puhelimen kautta tulleita yhteydenottoja samassa paikassa.

Lue lisää
self-service
Itsepalvelu

Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia itse! Kundon ainutlaatuisen asiakasfoorumin avulla voit tarjota asiakaspalvelua vuorokauden ympäri keräämällä usein kysytyt kysymykset haettavaksi tukiportaaliksi.

Lue lisää

Nopea käyttöönotto

Ota Kundo käyttöön jopa vain yhdessä päivässä

Oma yhteyshenkilö

Ongelmatilanteissa meidän Customer Success Managerit auttavat

Tapahtumat

Järjestämme mm. webinaareja Suomen-, Ruotsin- ja Englanninkielellä.

Symbols-1

smiley

badge

Suosittuja integraatioita

Slack logo
Microsoft logo
phonero logo
quicksearch logo
artvise logo
Emarsys logo
Brilliant logo
Azure logo

Aloita jo tänään