Kuinka voimme auttaa?

Jokainen asiakaspalvelutiimi on uniikki. Tästä syystä voit valita juuri teille soveltuvat kanavat ja käyttäjämäärän. Ota meihin yhteyttä niin räätälöimme juuri teille sopivan paketin.

Tiketöinti
Sähköposti

Ota sähköpostien käsittelystä kontrolli ja varmista, että kaikki yhteydenotot tulee käsiteltyä. Kerää kaikki sähköpostit samaan näkymään, saa hyvä yleiskatsaus kaikista yhteydenotoista ja työskentele mutkattomasti kollegoidesi kanssa.


2 postilaatikkoa
3 käyttäjää
Tuki ja aloitus

  • Alkaen 299 EUR
Itsepalvelu
Help Center

Auta asiakkaitasi löytämään helpommin vastauksia itse. Help Centerin avulla voit luoda nettisivuille helpon polun asiakaspalveluun ja haettavan UKK:n usein kysytyistä kysymyksistä sekä kaikista toivotuista kontaktiväylöistä.

1 help center
Tuki ja aloitus 

 

  • Alkaen 299 EUR
Asiakasfoorumi

Kundon ainutlaatuisen asiakas-foorumin avulla saat reaaliaikaisen UKK:n, joka päivitetään aina kun uusia kysymyksiä kysytään ja on siten aina ajan tasalla ja vierailijoille relevantti.

1 foorumi
Tuki ja aloitus

  • Alkaen 599 EUR
Varaa esittely
Suosittuja integraatioita
azure microsoft365 phonero artvise brilliant emarsys