Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon avulla voit helposti hallita asiakaspalveluasi Instagramissa. Näet kaiken Instagram-sivuillasi kirjoitetun suoraan Kundossa.
Vaikeuksia seurata kaikkea, mitä teille kirjoitetaan Instagramissa? Kundo tarjoaa ratkaisun ongelmaan, täällä kaikki on koottu yhteen paikkaan! Kaikki tapahtuu reaaliajassa!
Siirrä Instagramin kysymysten hallinta työkaluun, jossa asiakaspalvelusi sijaitsee. Kundoon keräät sähköposteja, chat-keskusteluja, foorumeita, usein kysyttyjä kysymyksiä ja sosiaalista mediaa.
Käyttäessäsi Kundoa sinun ei tarvitse yhdistää organisaation Facebook-tiliä yksityisiin tileihin voidaksesi vastata yrityksesi nimissä.
Asiakasbarometri-tekoälytoimintomme analysoi kaikki keskustelusi Kundo Mailissa ja antaa arvion siitä, kuinka positiivisia tai negatiivisia ne ovat.
Katso ja vastaa arvosteluihin, joita on kirjoitettu tuotteestasi tai palvelustasi Facebookissa.
Kundon avulla voit helposti lukea ja hallita kaikkea, mikä on kirjoitettu suoraan Instagram-sivullesi, viesteihin ja valokuviin.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.