Kundoa on helppo käyttää yhdessä muiden älykkäiden työkalujen kanssa! Esittelemme tässä muutamia suosituimpia integraatioitamme ja kumppanuuksiamme muiden toimittajien kanssa, sillä nämä voivat kiinnostaa sinua.
Asiakkaiden palvelukokemuksen mittaaminen ja seuranta on keskeistä sekä asiakaspalvelun että koko organisaation kehittämisessä. Siksi integroimme Brilliantin Navigator-työkalun.
Asiakkaiden palvelukokemuksen mittaaminen ja seuranta on keskeistä sekä asiakaspalvelun että koko organisaation kehittämisessä. Siksi integroimme Quicksearch-työkalun.
Integraation ansiosta asiakkaamme saavat koottuja asiakastietoja Kundolta sekä Emarsysilta Kundon sisällä kokonaiskuvan saamiseksi aiemmista kontakteista asiakkaan kanssa. Tällä tavalla on helpompi antaa tehokkaasti oikeita vastauksia saatuihin tiketteihin.
Kun integroit Artvisen Kundoon, tiketti voidaan luoda automaattisesti Artvisessa sen tullessa Kundoon. Lisäksi on mahdollista tehdä asetus, joka luo diaarinumeron aina tiketin tullessa Kundoon.
Jos sinulla on Microsoft 365, voit käyttää omaa sähköpostipalvelintasi saapuvan ja lähtevän postin käsittelyyn Kundossa Microsoftin Graph API -integraation kautta.
Integroimalla Kundon Slackin kanssa, pidät helposti kaikki asianosaiset ajan tasalla joita tiketti koskee. Tämä mahdollistaa paremman läpinäkyvyyden ja helpottaa yhteistyötä.
Phonero-integrointi helpottaa puheluiden kirjaamista entisestään avaamalla puhelulokin ja tallentamalla puhelinnumerot automaattisesti puhelimeen vastattaessa.
Linkitä käyttöoikeudet ja sisäänkirjautuminen Kundoon Microsoftin kahdella suositulla kirjautumisjärjestelmällä, Azure AD:lla ja ADFS:llä. Oma IT-osastosi voi ohjata Kundoon pääsyä samalla tavalla kuin muitakin järjestelmiäsi, eikä sinun tarvitse käsitellä käyttäjiä useissa eri paikoissa. Näin on myös helppo luoda esimerkiksi foorumi tai tietopankki vain työntekijöidesi käyttöön!
Halusitpa sitten rakentaa foorumin tai tietopankin verkkosivustollesi tai näyttää niiden tulokset omassa hakutoiminnossasi, niin voit hyödyntää tähän tehokasta ohjelmointirajapintaamme.
Tarvitsetko integraation sisäisiin järjestelmiin vai integraation toisen kumppanin, esimerkiksi Salesforcen, Microsoftin, Lime CRM:n tai vastaavan järjestelmiin? Toteutamme tarvitsemasi räätälöidyt integraatiot. Ota yhteyttä, niin saat lisätietoja!
Asiakaspalvelussa onnistuminen edellyttää kokonaisvaltaista lähestymistä ja sen ymmärtämistä, miten asiakas kokee kohtaamisemme ja miten se häneen vaikuttaa. Tele Coaching auttaa sinua kehittämään näitä osa-alueita! Tämän kumppanuuden ansiosta Kundo tarjoaa sinulle asiakkaana ilmaisia kursseja, mutta myös erittäin suositeltavaa kumppania, joka voi kehittää kursseja tai valmennusta paikan päällä omien tarpeittenne mukaan.