Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon tuki- ja viestintätyökalut tekevät digitaalisen kansalaispalvelun parissa työskentelystä helppokäyttöisempää ja tehokkaampaa. Tarjoa kansalaisille mahdollisuus ottaa sinuun yhteyttä haluamansa kanavan kautta ja kokoa kysymykset yhteen selkeään näkymään.
Meille on erittäin tärkeää, että asiakkaamme tuntevat olonsa turvalliseksi, niin meidän toimittajana kuin varsinaisen tuotteemme kanssa tehtävässä yhteistyössä. Tietojen turvallinen käsittely GDPR:n mukaisesti on meille itsestään selvää.
Haluamme, että Kundosta on mahdollisimman helppo ostaa palveluita riippumatta siitä, millainen organisaatiosi on tai mitä polkuja sinun on valittava ostaessasi. Siksi olemme tehneet Kundon hankkimisen puitesopimuksilla helpoksi.
Me Kundossa uskomme, että kaikilla yrityksillä on vastuu tehdä kaikkensa paremman yhteiskunnan ja paremman maailman luomiseksi. Lue lisää siitä, miten toimimme paremman ja tasa-arvoisemman työpaikan puolesta ja miten pyrimme pienentämään hiilijalanjälkeämme.
Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!
Kundosta lisäarvoa Ängelholmin kunnalle
"Huomasimme heti, että se on yksinkertainen ja älykäs työkalu. Se on helppokäyttöinen niin käyttäjille kuin ylläpitäjillekin ja siinä on erinomaiset hakutoiminnot. Sen avulla oli mahdollista tarjota vastauksia useille ihmisille ilman, että heidän tarvitsee ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse."
- Maria Sjödin Nilsson
Lue koko tarinaSekä asiakkaat että Ruotsin maatalousviraston henkilökunta arvostavat Kundoa
"Me arvostamme työkalun yksinkertaisuutta ja pidämme siinä työskentelystä."
- Lars Borgmark
Lue koko tarinaYmmärrys ja arvostus luovat miellyttävän kohtaamisen.
"Olemme erittäin tyytyväisiä Kundoon! Se on yksinkertainen työkalu, jota kaikki voivat käyttää, se on helppo ottaa käyttöön ja saamme myös monia hyviä vinkkejä menestyspäälliköltämme!"
- Mari Önnevall
Lue koko tarinaTiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.