Kurssit

Kirjoitustekniikka ja asiakaspalvelu

Lyhyesti kurssista

Käyttämäsi kieli vaikuttaa asiakkaiden tunteisiin sinua kohtaan! Selkeä vastaus myös helpottaa vastaanottajan tiedonsaantia ja tietojen perusteella toimimista. Hyvin kirjoitetut vastaukset lisäävät näin asiakastyytyväisyyttä, vähentävät tarpeettomien jatkokysymysten määrää ja tehostavat palvelua. Tämän koulutuksen avulla voit hioa kirjoitustaitojasi ja opetella kohtaamaan asiakkaitasi hyvällä tavalla.

 

Tervetuloa Kundon suositulle kirjoitustekniikan ja asiakaspalvelun kurssille kieliasiantuntija Anna Hassin kanssa!

Kundon asiakkaana sinulla on aina kursseillemme viisi ilmaista paikkaa vuodessa. Muut hinnat löytyvät täältä.

Käyttämäsi kieli vaikuttaa asiakkaiden tunteisiin sinua kohtaan!

Asiakaspalvelusta on tulossa yhä tärkeämpi osa markkinointiasi ja brändiäsi. Sadoille ihmisille näytetään lukuisia viestejä asiakasfoorumeilla ja sosiaalisessa mediassa. Selkeällä, positiivisella ja myyvällä vuoropuhelulla rakennat parempia suhteita asiakkaisiisi.

Selkeä vastaus myös helpottaa vastaanottajan tiedonsaantia ja tietojen perusteella toimimista. Hyvin kirjoitetut vastaukset lisäävät näin asiakastyytyväisyyttä, vähentävät tarpeettomien jatkokysymysten määrää ja tehostavat palvelua.

Tämän kurssin avulla voit hioa kirjoitustaitojasi ja opetella kohtaamaan asiakkaitasi hyvällä tavalla. Anna näyttää, kuinka voit kirjoittaa vaikuttavasti oikealla äänensävyllä ja vastata asiakkaan kanssa käytävän vuoropuhelun haasteisiin julkisessa ympäristössä. Kurssi on suunnattu niille, jotka pitävät päivittäin kirjallisesti yhteyttä asiakkaisiin.

Tarjoamme näitä kursseja myös suljetussa ryhmässä työntekijöillesi, joko paikan päällä toimistossa tai etäällä riippuen siitä, mitä haluat ja mikä on mahdollista. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää!

Jos sinulla on kysyttävää, lähetä meille viestiä osoitteeseen events@kundo.se.


Kurssin sisältö

  • Toivotamme sinut tervetulleeksi
  • Kirjoita vaikuttavasti: tee oikea vaikutus oikeaan lukijaan.
  • Kirjoita niin, että teksti vastaa kaikkia asiakaspalvelun tehtäviä: vastaa kysymykseen, rakentaa suhteen asiakkaaseen ja voittaa uusia asiakkaita.
  • Käytä selkeää ja tehokasta tekstirakennetta, joka toimii monissa tilanteissa.
  • Kirjoita vakuuttavasti: kerro oikeita tosiasioita, herätä oikeita tunteita, herätä luottamusta.
  • Jaloittele. Juo toinen kuppi kahvia.
  • Kirjoita oikein: käytä oikeaa sävyä ja oikeanlaista kieltä.
  • Kirjoita monipuolisia otsikoita, jotka johdattavat jokaisen lukijan oikeaan vastaukseen.
  • Vastaa kysyjälle henkilökohtaisesti, mutta siten, että vastaus voi auttaa myös monia muita.
  • Valitse oikeat sanat: varo sisäisiä sanojasi ja valitse sanoja, jotka antavat haluamasi vaikutelman.
  • Lopetus. Voit silti jäädä joksikin aikaa. Voit kysyä Anna Hassilta kysymyksiä tai keskustella haasteistasi kanssamme Kundossa.

     

Kirjoitustekniikka ja asiakaspalvelu
Kurssin pituus
3 tuntia
Hinta
Kundon asiakas:
 
Viisi ilmaista paikkaa vuodessa. Sitten 2 500 kr/henkilö
 
Ei Kundon asiakas:
 
2 900 kr/henkilö
Kurssin sisältö
 
9/9   Kl. 09:00 Digitalt
20/10   Kl. 09:00  Digitalt