Kundo Knowledge

Kerää kysymyksesi ja vastauksesi tietämyskantaan

Kundo Knowledge tarjoaa sinulle paikan, jossa voit helposti ja sujuvasti julkaista oppaita, tietoja, artikkeleita ja ohjeita. Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia kysymyksiinsä nopeammin omasta tietämyskannastasi.

  • Jäsennellyt ja haettavat usein kysytyt kysymykset
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta

Jäsennelty ja haettavissa oleva tietämyskanta

Oppaat julkaistaan yhdessä tai useammassa luokassa tietämyskannassa ja ovat helposti haettavissa tehokkaan hakutoiminnon avulla. Voit luoda synonyymejä ja vaihtoehtoisia avainsanoja itse helpottaaksesi usein kysytyissä kysymyksissä vierailemista.

 
 

Älykäs widget verkkosivustollasi

Verkkosivustosi tyylikkään widgetin avulla kävijät pääsevät helposti tietämyskantaan ja muihin vaihtoehtoisiin asiakaspalvelun yhteydenottoväyliin.

Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö

Nimeä usein kysyttyjä kysymyksiä varten sisällönhallinnoijat, jotka saavat ilmoituksia, kun on aika tarkistaa ja päivittää tietämyskannan sisältö.

 
Älykäs asettelu ja rakenne sekä mukautettu ulkoasu

Tietämyskannassa on helposti navigoitavissa niin vierailijoille kuin työntekijöille. Voit tietysti mukauttaa ulkoasun sinulle sopivaksi.

Oivalluksia ja jatkuvia parannuksia

Voit helposti nähdä, mitä tietämyskantasi oppaita on paranneltava asiakaspalautteen perusteella. Voit myös ottaa käyttöön ulkoisia tilastollisia työkaluja, kuten Google Analyticsin.

Pilvipalvelu, joka ei vaadi kehittämistä

Kundo on pilvipalvelu. Tämä tarkoittaa, että Kundo hoitaa kaikki päivitykset ja kehitystyöt, jotta voit keskittyä tietämyskannan sisältöön.

Tietopankki on SKB:n palveluorganisaation keskiössä

"Haluamme, että kaikki voivat vastata kaikenlaisiin kysymyksiin. Siksi tietopankista on tullut niin tärkeä työkalu."

- Katarina Sekban Lind

Lue koko tarina

"Kaikista harkitsemistamme vaihtoehdoista Kundo oli selkeästi paras!"

"Halusimme samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja löytää joustavan tavan, jolla pystyisimme tavoittamaan kerralla useampia ihmisiä."

- Emma Franzén

Lue koko tarina
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Näin Kundo Knowledge toimii

bild text 1

1. Luo tietämyskanta Kundossa

Voit luoda tietämyskannan nopeasti ja helposti Kundoon. Autamme sinua kaikissa vaiheissa ja mukautamme tietämyskannan visuaaliseen ilmeeseesi. Koulutamme työntekijöitäsi ja näytämme, miten voit linkittää tietämyskannan selkeästi verkkosivustoosi.

bild text 1

2. Työntekijäsi voivat helposti julkaista tietoja

Kundo Knowledge antaa asiakaspalvelijoille yksinkertaisen työkalun oppaiden ja tietoartikkeleiden nopeaan julkaisemiseen. Vältät usein vaivalloista työtä julkaisemalla tai päivittämällä materiaalia verkkosivustollasi. Voit muokata oppaita kuvilla, videoilla, otsikoilla, linkeillä ja muilla haluamillasi tehosteilla.

3. Oikea vastaus löytyy nopeasti tietopankista

Asiakkaat löytävät tietämyskantasi verkkosivustosi tai Google-hakujen kautta. Yksinkertainen hakutoiminto johtaa asiakkaan olemassa oleviin kysymyksiin, joten monissa tapauksissa hänen ei tarvitse ottaa sinuun yhteyttä.

4. Saat palautetta sisällöstä

Kävijäsi voivat helposti antaa palautetta siitä, oliko oppaasta apua vai ei. Jos oppaasta ei ollut apua, vaihtoehtoiset yhteydenottotavat esitetään automaattisesti. Saat tilastoja siitä, mitkä oppaat toimivat hyvin ja mitkä oppaat kaipaavat parannusta.

5. Hallitset täysin kaiken ajantasaisuutta ja olennaisuutta

Nimeä sisällönhallinnoijia, joita muistutetaan säännöllisesti tarkistamaan heidän vastuullaan oleva sisältö. Varmistat, että tietämyskantasi sisältää ajan tasalla olevia ja olennaisia tietoja.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0