Kundon avulla voit kerätä kaikki yhteydenotot yhteen paikkaan riippumatta siitä, mistä kanavasta ne tulevat. Näin voit helposti tehdä yhteistyötä kollegoidesi kanssa ja saat hyvän yleiskuvan asiakaspalvelustasi sekä kattavaa tilastotietoa eri kanavista.
Alustalla voit käsitellä sähköpostin, chatin, Facebookin, Instagramin ja puhelinpalvelun kautta saapuneita yhteydenottoja. Voit myös tarjota itsepalvelua foorumin ja Help Centerin kautta.
Uusien järjestelmien ja työskentelytapojen käyttöönotto voi tuntua haastavalta. Mutta älä huoli! Kundon tarkoitus on tehdä hyvän asiakaspalvelun tarjoamisesta helppoa. Autamme sinua ja tiimiäsi pääsemään nopeasti alkuun.
Paikallisena pohjoismaisena toimijana tietosuoja ja GDPR:n noudattaminen ovat meille itsestäänselvyyksiä. Siksi säilytämme asiakastietoja ja henkilötietoja vain EU:n sisällä.
Kundoa on helppo käyttää yhdessä muiden älykkäiden työkalujen kanssa! Lue lisää integraatioistamme ja kumppanuuksistamme.
Mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttämme, ja olemme ylpeitä korkeasta NPS-arvosanastamme: +45 asteikolla -100 – +100. Alustallamme on päivittäin yli 20 000 käyttäjää.