Kundo tuo digitaaliset asiakaspalvelukanavasi saman työkalun alle. Se kerää yhteen sähköpostit, chat-keskustelut, sosiaalisen median viestit, puhelut, foorumit sekä usein kysytyt kysymykset. Kundon modulaarisen rakenteen ansiosta voit koota organisaatiotasi täydellisesti palvelevan kokonaisuuden. Kundo sopiikin yhtä hyvin sekä 2–3 työntekijän asiakaspalveluorganisaatioille että suuryrityksille.
Kundon seitsemän eri moduulia vastaavat juuri sinun tarpeisiisi: Mail sujuvoittaa sähköpostiviestintääsi ja Social kerää yhteen Messengerissä, Facebookissa ja Instagramissa saamasi viestit. Chat-, Forum, Help Center- ja Knowledge-moduulit yhdistyvät verkkosivustoosi ja tarjoavat asiakkaillesi jopa ympärivuorokautista palvelua. Tuorein lisäys Kundo-tuoteperheeseen on puhelinpalvelusi arkea helpottava Kundo Calls!
Kundo sujuvoittaa asiakaspalvelijoidesi työtä. Älykkäät ominaisuudet lyhentävät vasteaikaasi ja varmistavat, ettei yksikään asiakaspalvelutapaus jää hoitamatta. Näet, kuka on vastuussa mistäkin tapauksesta, mitkä tehtävät vaativat seurantaa ja mitkä kysymykset toistuvat asiakkaiden yhteydenotoissa.
Organisaatiosi kaikki osat hyötyvät asiakaspalveluun tehdyistä panostuksista. Kundon keräämät tilastot tarjoavat tärkeitä tietoja koko yrityksellesi. Asiakastapauksiasi analysoimalla selvität, mitä asiakkaasi kaipaavat, ja saadut oivallukset auttavat sinua ohjaamaan sekä tuotteidesi että organisaatiosi kehitystä.