Kurssit

Opi Kundon avulla

Tuotteemme koulutuksen lisäksi tarjoamme kursseja kysytyistä aiheista, joiden tiedämme olevan keskeisiä modernin ja menestyvän asiakaspalvelun luomisessa digitaalisissa kanavissa. Perehdytämme vuosittain satoja asiakaspalvelijoita ja tukihenkilöitä asiakkaiden parempaan kohtaamiseen digitaalisessa maailmassa!

Asiakkaanamme sinulla on aina kursseillemme viisi paikkaa vuodessa, täysin ilmaiseksi!

Kurssejamme

 
Kirjoitustekniikka ja asiakaspalvelu

Käyttämäsi kieli vaikuttaa asiakkaiden tunteisiin sinua kohtaan! Selkeä vastaus myös helpottaa vastaanottajan tiedonsaantia ja tietojen perusteella toimimista. Hyvin kirjoitetut vastaukset asiakaspalvelussa lisäävät siten asiakastyytyväisyyttä, vähentävät tarpeettomien jatkokysymysten määrää ja tehostavat palvelua.


Tämän koulutuksen avulla voit hioa kirjoitustaitojasi ja opetella kohtaamaan asiakkaitasi hyvällä tavalla.

 

Lue lisää

 
Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Asiakkaan kohtaaminen sosiaalisessa mediassa on taidetta! Väärinkäsityksiä voi syntyä, kun äänensävy ja kehonkieli puuttuvat. Mikä on tärkein huomioitava asia, kun on kyse asiakastyytyväisyydestä? Mitä vastaat katkeriin kommentteihin ja loukkaaviin hymiöihin? Ja miten käsittelet valittajia ja trolleja parhaalla mahdollisella tavalla?

 

Lue lisää oppaastamme

Yhteistä kaikille kursseillemme on, että autamme sinua luomaan tyytyväisempiä asiakkaita, samalla säilyttäen tai lisäten asiakaspalvelusi tehokkuutta.

 
 

Teemme tiivistä yhteistyötä paikallisten ja pohjoismaisten kumppaneidemme kanssa. Yhdessä voimme tarjota koulutuksia ja palveluita koko asiakaspalvelualueellamme. Jos sinulla on erityistarpeita ja toiveita, räätälöimme mielellämme koulutuksia ja kursseja organisaatiollesi.

Ota yhteyttä, jos haluat tietää lisää!

Ota yhteyttä