Kundo Mail

Yksinkertaista sähköpostien käsittelyä Kundo Mailin avulla

Kundon sähköpostinhallintajärjestelmän avulla voit helposti työskennellä yhdessä samassa GDPR-suojatussa Saapuneet-kansiossa. Hallitset kaikkia saapuvia sähköposteja ja pystyt käsittelemään helpommin useita tapauksia sekä varmistamaan, että mitään ei jää huomaamatta.

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Käytä valmiita vastauksia nopeampaan palautteeseen

Kerää sähköpostinhallinta yhteen paikkaan

Hallitse sähköpostejasi keräämällä kaikki postilaatikkosi ja sähköpostisi sähköpostinhallintajärjestelmään. Koko tiimi saa yleiskuvan kaikista saapuvista sähköposteista ja niistä, joihin on vastattu. Kundo Mail noudattaa tietysti GDPR:n edellyttämiä sääntöjä.

 
 

Älykkäämpää työskentelyä käyttäjäystävällisen sähköpostien hallinnan avulla

Kundo Mailissa kullekin tapaukselle on annettu numero, jotta voit helposti käsitellä kaikkia saapuvia kysymyksiä ilman, että mitään jää huomaamatta. Kaikki työntekijät näkevät helposti, mihin sähköposteihin ei ole vastattu, ja he voivat jäsennellyllä tavalla selviytyä kaikista tapauksista ilman, että mitään jää hoitamatta. Kundon sähköpostinhallintajärjestelmä on käyttäjäystävällinen ja vaatii hyvin lyhyen käyttöönottoprosessin.

Selkeästi jaetut vastuut keskusteluissa

Mutta Kundon sähköpostinhallintajärjestelmässä näet kuka työskentelee minkäkin tapauksen parissa ja kuka on vastuussa vastaamisesta. Tällä tavoin yksittäiset työntekijät ottavat helposti sähköpostikeskustelujen omistajuuden. Tapaukset on myös mahdollista osoittaa suoraan parhaiten sopivalle työntekijälle siten, että jokainen tapaus päätyy oikealle henkilölle.

 
Sähköpostin tehokasta käsittelyä koskevat automaattiset säännöt

Automaattisten sääntöjen avulla voit päättää etukäteen, miten saapuvat viestit jaetaan tiimin sisällä. Toisin sanoen, tämä on tehokkaampaa sähköpostienhallintaa.

Nopeaa tapaushallintaa valmiiden vastausten avulla

Säästä aikaa lähettämällä valmiita vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Analysoi sähköpostisi tekoälyn avulla

Analysoi sähköpostisi tekoälyn avulla

Älykkään tekoälyteknologian Asiakasbarometri analysoi kaikki keskustelusi Kundo Mailissa ja antaa arvion siitä, kuinka positiivisia tai negatiivisia ne ovat.

Varmista, ettei yhtään sähköpostia unohdeta

Ei kadonneita sähköposteja tai päällekkäisiä vastauksia! Kundo Mail tarjoaa selkeän tilan keskusteluille ja yleiskatsauksen hallintapaneelissa, jotta kaikki asiakkaat todella saavat vastauksen.

Helppoa yhteistyötä

Kundo Mailissa vastaat sähköposteihin aivan kuten tavallisessa sähköpostiohjelmassa, mutta älykkäillä ominaisuuksilla: toimeksiannot, muistutukset, muistiinpanot, luokittelu tunnisteilla jne.

Tilastot ja raportit

Saat tilastot suoraan Kundosta sekä kuukausiraporttien kautta. Saat yleiskuvan vastaanotettujen ja lähetettyjen sähköpostiviestien määrästä, vastausajoistasi ja työtovereiden työmäärästä.

Kundo helpottaa Stöldskyddsföreningenin jokapäiväistä elämää

"Näimme integroinnin edut."

- Susanne Andersson

Lue koko tarina

"Kaikista harkitsemistamme vaihtoehdoista Kundo oli selkeästi paras!"

"Halusimme samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja löytää joustavan tavan, jolla pystyisimme tavoittamaan kerralla useampia ihmisiä."

- Emma Franzén

Lue koko tarina

"Kundo Mail antoi meille täysin uudet olosuhteet yhteistyön parantamiseksi!"

"Koska saapuvat sähköpostit voidaan luokitella useaan ulottuvuuteen, johtajana saan helposti vastauksen kysymykseen siitä, kuinka monta tapausta vastaanotamme yksittäisillä alueilla."

- Anders Löfblom

Lue koko tarina

Asiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää

"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"

- Lovisa Fasth

Lue koko tarina

Asiakaspalvelu on tärkeä osa Byggfabrikenin verkkokauppaa

"Tajusimme, että Kundo tarjosi täydellisen ratkaisun, joka helpottaa viestintämme keräämistä yhteen työkaluun."

- Tomas Melinder

Lue koko tarina

Asiakaspalvelun ohjaus ja skaalautuvuus Auctionetissa

"Työn ja vastuun selkeä jakaminen helpottuu, kun tehtävän pystyy nopeasti delegoimaan itselleen tai työtoverilleen."

- Anna Nilsson

Lue koko tarina

Vähemmän vaivaa ja nopeampia henkilökohtaisia vastauksia Barncancerfondenissa

"Näemme heti kuka käsittelee asiaa ja meillä on paljon parempi hallinta kuin aikaisemmin."

- Nathalie Lindblad

Lue koko tarina

Ymmärrys ja arvostus luovat miellyttävän kohtaamisen.

"Olemme erittäin tyytyväisiä Kundoon! Se on yksinkertainen työkalu, jota kaikki voivat käyttää, se on helppo ottaa käyttöön ja saamme myös monia hyviä vinkkejä menestyspäälliköltämme!"

- Mari Önnevall

Lue koko tarina
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Näin Kundo Mail toimii

bild text 1

1. Välitä sähköpostisi Kundoon

Kundo Mailin käytön aloittaminen on helppoa. Valitset sähköpostiosoitteet, jotka haluat välittää Kundoon ja määritä sitten haluamasi asetukset suoraan työkalussa.

bild text 1

2. Asiakkaasi ja kävijät lähettävät sähköpostia tavalliseen tapaan

Kundo Mail toimii asiakkaillesi tavallisena sähköpostina. Asiakas voi tavalliseen tapaan lähettää sinulle sähköpostia samoihin osoitteisiin kuin aiemminkin. Sinulle se on vielä helpompaa!

3. Uudet sähköpostit näkyvät vastaamattomina Kundon hallintapaneelissa

Näet nopeasti vastaamattomat sähköpostit Kundon selkeässä hallintapaneelissa. Symbolit osoittavat, kuka työstää mitäkin ja onko sähköposti ollut vastaamatta liian kauan. Keskusteluja voidaan määrittää, seurata ja luokitella.

4. Historia ja tilastot

Kaikki keskustelut tallennetaan ja niitä voi etsiä jälkikäteen. Kaikkia tietyn asiakkaan tapaukset voidaan etsiä. Selkeät tilastot näyttävät keskustelujen määrän, vastausajat, luokat ja paljon muuta. Kuukausittaiset raportit lähetetään selkeänä yhteenvetona Saapuneet-kansioiden aktiviteetista.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0