1

Asiakaspalvelu Pohjoismaissa 2021

2021-07-12 Gustav Tranback
 
 

Olemme Kundossa selvittäneet asiakaspalvelualan tilan jo viidettä kertaa. Tällä kertaa olemme päättäneet katsoa myös Ruotsin rajojen ulkopuolelle. Tavoitteena oli saada kuva asiakaspalvelun trendeistä ja haasteista Pohjoismaissa. Tänä vuonna teimme kyselyn yli 100 asiakaspalvelupäällikölle, asiakaspalvelijalle, yritysjohtajalle ja monelle muulle kaikkialta Pohjoismaista, mutta erityisesti Ruotsista ja Norjasta.

Halusimme selvittää muun muassa

  • mitkä viestintäkanavat ovat asiakaspalveluiden suosituimpia?
  • millaisia järjestelmiä asiakaspalvelut käyttävät?
  • miten tekoälyteknologia vaikuttaa työhön?
  • mikä on asiakaspalvelun näkemys asiakastyytyväisyydestä?
  • mikä on asiakaspalvelun tehtävä organisaatiossa?
  • miten Covid-19 on vaikuttanut asiakaspalveluun?
  • asiakaspalvelun tulevaisuus Pohjoismaissa?

Hyvää lukuhetkeä!

 
 
 
2021-07-12 Gustav Tranback