Hyödynnä tekoälyä Kundossa tehostaaksesi asiakaspalvelua

Sofie Ekman

Sofie Ekman

sofie.ekman@kundo.se

Kundon tiketöintijärjestelmässä voidaan hyödyntää tekoälyä viestien käsittelyssä, mikä tehostaa vastausten luomista menettämättä henkilökohtaista otetta asiakkaidenne suuntaan. Tässä webinaarissa näytämme kuinka se tapahtuu käytännössä.

Käsittelemme muun muassa seuraavia asioita:
  • Näkemyksemme tekoälystä ja sen käyttämisestä asiakaspalvelussa
  • Yleisiä haasteita tekoälyn kanssa
  • Miten tekoälyn kanssa työskennellään Kundo-asiakaspalvelualustalla

Tutustu uusiin mahdollisuuksiin tehostaa liiketoimintaasi ja tarjota asiakkaillesi loistavia palvelukokemuksia uusimman tekoälyteknologian avulla.

Webinaari on osittain englanniksiWebinaari on osittain englanniksi

Webinaari on osittain englanniksi

 

Tilaa uutiskirje (ruotsinkielinen)