Fredrik Engzell on toiminut Coop Sverigen asiakaspalvelupäällikkönä jo kuuden vuoden ajan. Osuuskaupalla on neljä miljoonaa jäsentä ja sen asiakaspalveluun saapuu viikoittain yli 10 000 yhteydenottoa, mikä tietää Fredrikille ja hänen tiimilleen paljon tekemistä.
Coopilla on ulkoistamansa asiakaspalvelun lisäksi 70–90 työntekijää, jotka vastaavat asiakkaiden ja asiakasomistajien yhteydenottoihin sähköpostitse, puhelimitse ja Kundo Forumissa.
Mutta miten taloustieteistä korkeakoulututkinnon suorittanut Fredrik Engzell päätyi asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelupäälliköille tarkoitetussa ja asiakaspalvelupäälliköitä koskevassa raporttisarjassamme tapaamme asiakaspalvelupäälliköitä ja keskustelemme haasteista, heidän asiakaspalvelunäkemyksestään ja tietysti siitä, mikä sai heidät aloittamaan työskentelyn asiakaspalvelun parissa.