Uskollisia ja tyytyväisiä asiakkaita saadaan tekemällä kaikesta mahdollisimman yksinkertaista asiakkaalle, näin ainakin Telian Sandra Alenius ajattelee. Sandralla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta useista suurista yrityksistä. Hän on luonut kuvan siitä, mitä asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen vaatii. Lue haastattelumme, jossa hän kertoo urastaan, työskentelytavoistaan Teliassa ja mitä hän ajattelee asiakaspalvelun tulevaisuudesta.
Asiakaspalvelupäälliköille tarkoitetussa ja asiakaspalvelupäälliköitä koskevassa raporttisarjassamme tapaamme asiakaspalvelupäälliköitä ja keskustelemme haasteista, heidän asiakaspalvelunäkemyksestään ja tietysti siitä, mikä sai heidät aloittamaan työskentelyn asiakaspalvelun parissa.