1

Kundon vieraat: Stephanie Shamoon

2021-09-16 Gustav Tranback
 
 

Askel työntekijästä johtajaksi voi olla suuri. Asiakaspalvelussa usein lisätään rooleja uralla etenemisen myötä. Stephanie Shamoon on työskennellyt Plan Internationalilla lähes viisi vuotta. Nykyään hän työskentelee ryhmänjohtajana järjestön lahjoittajapalvelussa. Lue, miten hän on tarttunut johtajuuden haasteisiin ja hyödynnä hänen parhaita tuleville johtajille antamiaan neuvoja.


Asiakaspalvelupäälliköille tarkoitetussa ja asiakaspalvelupäälliköitä koskevassa raporttisarjassamme tapaamme asiakaspalvelupäälliköitä ja keskustelemme haasteista, heidän asiakaspalvelunäkemyksestään ja tietysti siitä, mikä sai heidät aloittamaan työskentelyn asiakaspalvelun parissa.

 
 
 
2021-09-16 Gustav Tranback