Maailmanluokan asiakaspalvelustrategia – Osa 1
Tässä oppaassa haluamme tarjota sinulle kokonaiskuvan ja hyvän lähtökohdan modernin, tehokkaan, asiakaskeskeisen ja ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitKundo on jo seitsemättä vuotta peräkkäin tehnyt kattavan tutkimuksen asiakaspalvelutoimialasta. Halusimme tuttuun tapaan selvittää millaiset trendit alalla vallitsee, mitä haasteita asiakaspalvelu kohtaa, miten asiakaspalvelun asema yrityksissä on muuttunut ja tietysti paljon, paljon muuta!
Tässä oppaassa haluamme tarjota sinulle kokonaiskuvan ja hyvän lähtökohdan modernin, tehokkaan, asiakaskeskeisen ja ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitAsiakaspalvelusta puhuttaessa valtaosa ihmisistä ajattelee todennäköisesti henkilöitä, jotka ottavat yhteyttä yrityksiin ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitKoronavirus on mullistanut jokapäiväisen elämämme sekä yksityisesti että ammatillisesti. Harvard Business Review’n mukaan ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitMonika Rydén aloitti uransa Roslagsvattenin asiakaspalvelussa yli vuosikymmen sitten. Nykyään hän on osastopäällikkö ja ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitFredrik Engzell on toiminut Coop Sverigen asiakaspalvelupäällikkönä jo kuuden vuoden ajan. Osuuskaupalla on neljä miljoonaa ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitUskollisia ja tyytyväisiä asiakkaita saadaan tekemällä kaikesta mahdollisimman yksinkertaista asiakkaalle, näin ainakin ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitBjörn Lilja, toinen Kundon perustajista, jakaa 10 vuoden asiakaspalvelu-uran aikana oppimaansa. Lue lisää arvokkaista ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitHyvä asiakaspalvelu on nykyään välttämättömyys kilpailukyvyn kannalta. Vinkkiemme ja neuvojemme avulla haluamme tuoda esiin ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitJuuri oikean työkalun löytäminen markkinoilla olevien digitaalisten asiakaspalvelutyökalujen joukosta saattaa tuntua ...
Lue viesti oppaat ja materiaalit