Pienen asiakaspalvelutiimin parhaat käytännöt

Gustav Tranback

Gustav Tranback

Kamppaileeko tiimisi sekavan sähköpostiratkaisun kanssa? Ehkä käytätte Outlookia yhteisen sähköpostitilin hallinnointiin. Outlookin toiminnot eivät taivu erityisen hyvin yhteiskäyttöön, ja käyttöliittymäkin on välillä hankalasti hahmottuva. Toisinaan viestejä saattaa jäädä huomaamatta, eikä asiakas saa vastaustaan. Onneksi tähänkin on ratkaisu! Salla Svensson kertoo webinaarissa siitä, miten pieni asiakaspalvelutiimi voi työskennellä tehokkaammin yhdessä.

Paljon etua asiakaspalvelutiimin toimintaan saadaan jo sillä, että Outlookin kaltaisen perinteisen sähköpostinhallintajärjestelmän sijaan otetaan käyttöön alusta, joka on suunniteltu nimenomaan asiakaspalvelun tarkoituksiin. Tällainen alusta poikkeaa perinteisestä järjestelmästä siinä, että se tarjoaa älykkäitä toimintoja asiakaspalvelutiimin jäsenten väliseen yhteistyöhön, tehokkaaseen tikettien käsittelyyn ja paljon muuhunkin.

Käymme webinaareissamme läpi omia suosituksiamme pienten asiakaspalvelutiimien toiminnan tehostamiseen niin asiakkaiden kuin työkavereidenkin eduksi.

Puhumme muun muassa seuraavista aiheista:

  • Pienen asiakaspalvelutiimin parhaat käytännöt
  • Asiakaspalvelun tikettien hallinta
  • Tilamerkintöjen hyödyntäminen tikettien seurannassa
  • Ja paljon muuta…