“Tehokas asiakaspalvelu”
Nämä ovat kaksi sanaa, jotka usein liitetään toisiinsa, kun puhumme asiakaspalvelustamme. Näiden kahden sanan yhdistäminen osoittaa kuitenkin näkökulmamme asiakaspalveluun olevan melko kapea. Halu luoda tehokkaampaa asiakaspalvelua osoittaa, että haluamme säästää kyseiseen toimintoon liittyviä kustannuksia.
Tämä on tietenkin järkevä ja hyvä tavoite, eikä vähiten tapausten määrän kasvaessa, mikä lisää kustannuksia henkilöstön lisätarpeiden vuoksi. Mutta nykyään asiakaspalvelu on niin tärkeä ominaisuus asiakastyytyväisyydessä, uskollisuudessa ja myynnissä, että tehokkaan asiakaspalvelun luominen on aina nähtävä tässä perspektiivissä. Haluamme auttaa sinua ajattelemaan tehostamista oikein tämän oppaan avulla.