Palvelu Ja Asiantuntijuus

Kundo auttaa onnistumaan

Kundo on kattavan digitaalisen asiakaspalvelun toimittaja. Huomioimme laaja-alaisesti onnistumisesi asiakaspalvelussa.

 

Tuotteemme on tietysti tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta. Koulutustarjontamme kattaa myös paljon muuta.

Tämä erottaa meidät muista tuotetoimittajista. Meidän päämäärämme on, että saavutat tavoitteesi ja kehität asiakaspalvelua riippumatta lähtökohdasta, organisaation koosta ja osaamistasosta.

 
 

Success Manager tukenasi

Kun olet asiakkaamme, sinulla on aina oma yhteyshenkilö, joka auttaa sinua menestymään Kundon käytössä. Success Manager auttaa sinua Kundon käyttöönotossa alusta loppuun ja sitten, kun tarvitset tukea matkan varrella.

  • Aloituskokous: Pidämme kanssasi aloituskokouksen, joka luo perustan tuotteemme onnistuneelle käytölle.

  • Aloittaminen: Autamme sinua luomaan ja konfiguroimaan meiltä valitsemasi moduulit, jotta voit aloittaa Kundon käytön mahdollisimman nopeasti ja hyvin.

  • Koulutus: Järjestämme koulutukset luonasi. Uskomme, että tällä tavoin opit parhaiten! Tietysti voimme myös kouluttaa etäyhteyden välityksellä ja tarjota jatkuvia webinaareja harjoituksia ja kertauksia varten.

  • Ennakoiva seuranta: Success Manager on tuotteemme asiantuntija ja voi ottaa sinuun yhteyttä, jos havaitsemme, että jotain voidaan tehdä paremmin.

  • Arvioinnit: Yhdessä asetamme tavoitteet ja tunnusluvut ja seuraamme niitä säännöllisesti. Vuosittaisessa liiketoimintakatsauksessa syvennymme tilastoihin ja tuotteen käyttöön.

Success Managerin kaikki palvelut sisältyvät hintaan, jonka maksat tuotteestamme. Tämän ansiosta Kundon asiakkuus on helppoa.

 
 

Asiantuntijuus ja alan kokemus

Mitä asiakkaat odottavat ja miten muut toimivat? Tiedämme, että tämä on hyvin yleinen kysymys, ja teemme kovasti töitä auttaaksemme sinua jakamaan alan kokemuksia ja havaintoja.


  • Neuvoja: Opastamme sinua alan parhaissa käytännöissä ja jaamme muilta asiakkailtamme saatuja kokemuksia.

  • Analytiikkaa, inspiraatiota ja trenditutkimuksia: Laadimme raportteja ja kutsumme seminaareihin ja webinaareihin.

  • Alatapaamiset ja asiakaspäivät: Voit ottaa yhteyttä muihin Kundon tuotteiden käyttäjiin ja kuunnella kokemuksia ja menestystarinoita.


Kursseja

Tuotekoulutuksen lisäksi tarjoamme useita kursseja kysytyillä alueilla, joiden tiedämme olevan keskeisiä modernin ja menestyvän asiakaspalvelun luomisessa digitaalisissa kanavissa. Osallistu avoimille kursseillemme tai kutsu asiantuntijamme vierailulle!

Lue lisää kursseistamme