Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Puhelin on yhä suosituin asiakaspalvelukanava, kuten viimeisin selvityksemmekin osoittaa. Tästä syystä olemme luoneet palvelun jonka kautta voitte nopeasti ja helposti käsitellä puheluita suoraan Kundossa.
Puhelin on vuodesta toiseen suosituin asiakaspalvelukanava. Nyt voit hallinnoida puheluita suoraan Kundon työkalun kautta.
Hyödynnä kaikkia Kundossa saatavilla olevia älykkäitä yhteistyö- ja seurantaominaisuuksia. Näiden avulla yksikään asiakaspalvelutapaus tai tapauksen seuranta jää hoitamatta.
Kundo on nyt entistäkin monipuolisempi! Kundon järjestelmän avulla käsittelet saapuvat puhelusi tuttuun tapaan siellä missä muutkin asiakaspalvelutoimintosi.
Kundon tilastojen avulla saat kokonaiskuvan kaikista saapuvista puheluistasi. Saat selkeän kuvan asiakkaidesi mieltä askarruttavista asioista ja voit verrata eri asiakaspalvelukanaviasi toisiinsa.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.