Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon sisäisen tietopankin kautta voit helposti ja sujuvasti julkaista oppaita, tietoja, artikkeleita ja ohjeita. Auta työntekijöitänne löytämään vastauksia kysymyksiinsä nopeammin omasta tietopankista.
Oppaat julkaistaan yhdessä tai useammassa luokassa tietämyskannassa ja ovat helposti haettavissa tehokkaan hakutoiminnon avulla. Voit luoda synonyymejä ja vaihtoehtoisia avainsanoja itse helpottaaksesi usein kysytyissä kysymyksissä vierailemista.
Koontinäytön tyylikkään widgetin avulla työntekijänne pääsevät helposti teidän sisäiseen tietopankkiin.
Nimeä usein kysyttyjä kysymyksiä varten sisällönhallinnoijat, jotka saavat ilmoituksia, kun on aika tarkistaa ja päivittää tietämyskannan sisältö.
Tietämyskannassa on helposti navigoitavissa niin vierailijoille kuin työntekijöille. Voit tietysti mukauttaa ulkoasun sinulle sopivaksi.
Voit helposti nähdä, mitä tietämyskantasi oppaita on paranneltava asiakaspalautteen perusteella. Voit myös ottaa käyttöön ulkoisia tilastollisia työkaluja, kuten Google Analyticsin.
Kundo on pilvipalvelu. Tämä tarkoittaa, että Kundo hoitaa kaikki päivitykset ja kehitystyöt, jotta voit keskittyä tietämyskannan sisältöön.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.