Kundo Social

Hallitse sosiaalisen median asiakaspalvelua

Kundo Socialin avulla voit helposti hallita asiakaspalveluasi sosiaalisessa mediassa. Näet kaiken Facebook Messengerissä sekä Facebook- ja Instagram-sivuillasi kirjoitetun suoraan Kundossa.

  • Hallitse Messengeristä, Facebookista ja Instagramista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia Facebook-tilejä ei tarvita
  • Näe kaikki sinulle kirjoitettu yhdessä paikassa

Yksinkertaisempaa asiakaspalvelua sosiaalisessa mediassa

Vaikeuksia seurata kaikkea, mitä teille kirjoitetaan Facebookissa? Social tarjoaa ratkaisun ongelmaan, täällä kaikki on koottu yhteen paikkaan! Kaikki tapahtuu reaaliajassa!

 
 

Useita moduuleja ja kanavia yhdellä kirjautumisella!

Siirrä sosiaalisen median kysymysten hallinta työkaluun, jossa asiakaspalvelusi sijaitsee. Kundoon keräät sähköposteja, chat-keskusteluja, foorumeita, usein kysyttyjä kysymyksiä ja sosiaalista mediaa.

Henkilökohtaisia tilejä ei tarvita

Käyttäessäsi Kundo Socialia sinun ei tarvitse yhdistää organisaation Facebook-tiliä yksityisiin tileihin voidaksesi vastata yrityksesi nimissä.

 
Analysoi Facebookin sävy tekoälyteknologian avulla

Asiakasbarometri-tekoälytoimintomme analysoi kaikki keskustelusi Kundo Mailissa ja antaa arvion siitä, kuinka positiivisia tai negatiivisia ne ovat.

Katso Facebook-arvostelut ja vastaa niihin

Katso ja vastaa arvosteluihin, joita on kirjoitettu tuotteestasi tai palvelustasi Facebookissa.

Messenger, kommentit ja viestit

Kundo Socialin avulla voit helposti lukea ja hallita kaikkea, mikä on kirjoitettu suoraan Facebook-sivullesi, Facebook Messengeriin ja jaettuihin viesteihin ja valokuviin.

Asiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää

"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"

- Lovisa Fasth

Lue koko tarina
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Näin Kundo Social toimii

bild text 1

1. Yhdistä Facebook-sivusi Kundoon

Kundo Socialin käytön aloittaminen on helppoa. Yhdistät Facebook-sivusi nopeasti Kundoon ja voit sitten valita, kuka pystyy vastaamaan Facebookiin suoraan Kundon hallintapaneelista.

bild text 2

2. Asiakas kirjoittaa sinulle Facebookissa

Kaikki, mitä sinulle kirjoitetaan Facebookissa, on nyt näkyvissä suoraan Kundossa, ja toimittajat voivat helposti vastata kommentteihin ja viesteihin kirjautumatta Facebookiin.

3. Uudet kommentit ja viestit näkyvät hallintapaneelissa vastaamattomina

Valitse miten haluat käsitellä uusia kysymyksiä Kundo Socialissa. Jokainen kysymys, johon ei ole vastattu, näkyy selvästi ja näet, mitä muut asiakkaat ovat kirjoittaneet samaan säikeeseen. Kommentteja ja viestejä voidaan jakaa kollegoiden kesken, ja näet kuka työstää mitäkin, mikä on ollut pitkään vastaamatta ja mitä on seurattava.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0