Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundo Socialin avulla voit helposti hallita asiakaspalveluasi sosiaalisessa mediassa. Näet kaiken Facebook Messengerissä sekä Facebook- ja Instagram-sivuillasi kirjoitetun suoraan Kundossa.
Vaikeuksia seurata kaikkea, mitä teille kirjoitetaan Facebookissa? Social tarjoaa ratkaisun ongelmaan, täällä kaikki on koottu yhteen paikkaan! Kaikki tapahtuu reaaliajassa!
Siirrä sosiaalisen median kysymysten hallinta työkaluun, jossa asiakaspalvelusi sijaitsee. Kundoon keräät sähköposteja, chat-keskusteluja, foorumeita, usein kysyttyjä kysymyksiä ja sosiaalista mediaa.
Käyttäessäsi Kundo Socialia sinun ei tarvitse yhdistää organisaation Facebook-tiliä yksityisiin tileihin voidaksesi vastata yrityksesi nimissä.
Asiakasbarometri-tekoälytoimintomme analysoi kaikki keskustelusi Kundo Mailissa ja antaa arvion siitä, kuinka positiivisia tai negatiivisia ne ovat.
Katso ja vastaa arvosteluihin, joita on kirjoitettu tuotteestasi tai palvelustasi Facebookissa.
Kundo Socialin avulla voit helposti lukea ja hallita kaikkea, mikä on kirjoitettu suoraan Facebook-sivullesi, Facebook Messengeriin ja jaettuihin viesteihin ja valokuviin.
Asiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää
"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"
- Lovisa Fasth
Lue koko tarinaKundo Socialin käytön aloittaminen on helppoa. Yhdistät Facebook-sivusi nopeasti Kundoon ja voit sitten valita, kuka pystyy vastaamaan Facebookiin suoraan Kundon hallintapaneelista.
Kaikki, mitä sinulle kirjoitetaan Facebookissa, on nyt näkyvissä suoraan Kundossa, ja toimittajat voivat helposti vastata kommentteihin ja viesteihin kirjautumatta Facebookiin.
Valitse miten haluat käsitellä uusia kysymyksiä Kundo Socialissa. Jokainen kysymys, johon ei ole vastattu, näkyy selvästi ja näet, mitä muut asiakkaat ovat kirjoittaneet samaan säikeeseen. Kommentteja ja viestejä voidaan jakaa kollegoiden kesken, ja näet kuka työstää mitäkin, mikä on ollut pitkään vastaamatta ja mitä on seurattava.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.
Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!