Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon digitaalisen viestinnän ja tuen työkalut ovat yksinkertaisia, älykkäitä ja käyttäjäystävällisiä. Keräät kaikki saapuvat kysymykset ja tapaukset yhteen paikkaan. Helppoa sinulle ja helppoa jäsenillesi.
Ruotsalaisena toimittajana, jolla on vahva paikallinen läsnäolo, emme ole koskaan kaukana asiakkaistamme. Laajan Customer Success -tiimin ja tuen avulla varmistamme, että kaikki asiakkaamme menestyvät mahdollisimman hyvin.
Kundon käytön aloittaminen on helppoa. Autamme sinua käyttöönotossa ja varmistamme, että kaikki työkaluja käyttävät ovat tyytyväisiä ominaisuuksiin ennen julkaisua. Koska Kundo on pilvipalvelu, vältät myös monimutkaiset asennukset ja päivitykset.
Me Kundossa uskomme, että kaikilla yrityksillä on vastuu tehdä kaikkensa paremman yhteiskunnan ja paremman maailman luomiseksi. Lue lisää siitä, miten toimimme paremman ja tasa-arvoisemman työpaikan puolesta ja miten pyrimme pienentämään hiilijalanjälkeämme.
Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!
Yhä useammat saavat vastauksia heti, kiitos foorumimme.
"Monet jäsenet löytävät kysymyksiinsä vastaukset foorumilta."
- Emma Petersson
Lue koko tarinaVähemmän vaivaa ja nopeampia henkilökohtaisia vastauksia Barncancerfondenissa
"Näemme heti kuka käsittelee asiaa ja meillä on paljon parempi hallinta kuin aikaisemmin."
- Nathalie Lindblad
Lue koko tarinaKundo helpottaa Stöldskyddsföreningenin jokapäiväistä elämää
"Näimme integroinnin edut."
- Susanne Andersson
Lue koko tarinaTiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.