Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Uskomme, että yrityksillä on tärkeä rooli yhteiskunnassa ja siten myös erityisen suuri vastuu. Meillä on yksilöä suurempi mahdollisuus luoda positiivisia muutoksia, saada äänemme kuuluviin ja siten tehdä hyvää ympärillämme olevan yhteiskunnan ja maailman hyväksi. Täältä voit lukea lisää työstämme yhteiskunnallisissa asioissa.
Keskittyminen todella houkuttelevan työpaikan luomiseen on ollut meille Kundossa keskeistä alusta lähtien. Kyse ei ole siitä, että hukutetaan etuihin, vaan sen tunnistamisesta, mikä todella tuo arvoa kollegoillemme. Osana tätä työtä olemme myös päättäneet tehdä työehtosopimuksen sinetiksi toimintamme laadusta ja turvallisuudesta.
Yrityksenä voimme myötävaikuttaa ilmastovaikutusten vähenemiseen tarkastelemalla matkustustottumuksiamme, ostoskäyttäytymistämme ja liikenteessä toimimistamme. Pyrimme aktiivisesti pienentämään hiilijalanjälkeämme: esimerkiksi kompensoimme kaikki matkamme ja olemme ottaneet kasvisruoan vakiotarjontaan toimistossa.
Olemme vakuuttuneita siitä, että ihmiset, joilla on erilaisia kokemuksia ja näkökulmia, ovat ratkaisevan tärkeitä pitkän aikavälin liiketoiminnan menestyksen edellyttämän ilmapiirin, houkuttelevan työpaikan ja positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa. Haluamme saavuttaa tasa-arvon ja lisätä monimuotoisuutta osallistavalla ja ennakkoluulottomalla rekrytoinnilla. Yksi jokavuotisista tavoitteistamme on parantaa naisten/miesten jakautumista kussakin tiimissä.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.