Yhteiskunta ja ilmasto

Uskomme, että yrityksillä on tärkeä rooli yhteiskunnassa ja siten myös erityisen suuri vastuu. Meillä on yksilöä suurempi mahdollisuus luoda positiivisia muutoksia, saada äänemme kuuluviin ja siten tehdä hyvää ympärillämme olevan yhteiskunnan ja maailman hyväksi. Täältä voit lukea lisää työstämme yhteiskunnallisissa asioissa.

Työehtosopimus – todella hyvälle työpaikalle

Keskittyminen todella houkuttelevan työpaikan luomiseen on ollut meille Kundossa keskeistä alusta lähtien. Kyse ei ole siitä, että hukutetaan etuihin, vaan sen tunnistamisesta, mikä todella tuo arvoa kollegoillemme. Osana tätä työtä olemme myös päättäneet tehdä työehtosopimuksen sinetiksi toimintamme laadusta ja turvallisuudesta.

 
 

Ilmasto – mitä teemme aikamme suurelle kriisille

Yrityksenä voimme myötävaikuttaa ilmastovaikutusten vähenemiseen tarkastelemalla matkustustottumuksiamme, ostoskäyttäytymistämme ja liikenteessä toimimistamme. Pyrimme aktiivisesti pienentämään hiilijalanjälkeämme: esimerkiksi kompensoimme kaikki matkamme ja olemme ottaneet kasvisruoan vakiotarjontaan toimistossa.

Tasa-arvo ja monimuotoisuus

Olemme vakuuttuneita siitä, että ihmiset, joilla on erilaisia kokemuksia ja näkökulmia, ovat ratkaisevan tärkeitä pitkän aikavälin liiketoiminnan menestyksen edellyttämän ilmapiirin, houkuttelevan työpaikan ja positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa. Haluamme saavuttaa tasa-arvon ja lisätä monimuotoisuutta osallistavalla ja ennakkoluulottomalla rekrytoinnilla. Yksi jokavuotisista tavoitteistamme on parantaa naisten/miesten jakautumista kussakin tiimissä.

 

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme