Kundo Yrityksille

Ainoa työkalu, jonka tarvitset kaikkeen digitaaliseen asiakaspalveluun

Kundon älykkään digitaalisen asiakaspalvelutyökalun avulla virtaviivaistat työtäsi ja varmistat samalla, ettei tapauksia jää huomaamatta. Selkeiden ja hyvien tilastojen avulla voit saada helposti arvokkaita oivalluksia, joista koko yritys hyötyy.

Kundon käyttäjiä
apoteket-1 arla-1 selecta tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1

Kundon edut

 
Vältä erilaisia järjestelmiä

Kundo kokoaa kaikki digitaaliset asiakaspalvelukanavat yhteen paikkaan. Vältä useita erilaisia järjestelmiä, jotka eivät toimi yhdessä. Varmista sen sijaan, että kaikki asiakaspalvelutapaukset ovat samassa järjestelmässä, jossa on helppo työskennellä.

 
Kannusta yhteistyöhön

Kundo yksinkertaistaa tiimisi yhteistyötä. Yhteisessä käyttöliittymässä kaikki asiakaspalvelun työntekijät voivat työskennellä samanaikaisesti ilman kaatumis- tai vikariskiä.
Näet helposti, kuka työskentelee tapauksen parissa ja milloin tapaus on suljettu.

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

 

 

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Chat Assistant antaa asiakkaille mahdollisuuden valita

 

"Olemme saaneet asiakkailta erittäin hyvää palautetta, koska he voivat valita, kysyvätkö kysymyksen vai etsivätkö vastauksen itse Chat Assistantin avulla."

- Lena Hedström Wallin

Lue koko tarina

Kundo mahdollistaa Steameryn voimakkaan kasvun korkean palvelutason avulla.

"Asiakaspalvelun saatavuuden ansiosta asiakkaamme tuntevat olevansa lähempänä yritystä. Autamme heitä ymmärtämään tuotteita ja tekemään päätöksiä verkossa.”

- Petra Ringström

Lue koko tarina

Tietopankki on SKB:n palveluorganisaation keskiössä

"Haluamme, että kaikki voivat vastata kaikenlaisiin kysymyksiin. Siksi tietopankista on tullut niin tärkeä työkalu."

- Katarina Sekban Lind

Lue koko tarina

Asiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää

"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"

- Lovisa Fasth

Lue koko tarina

65 % vähemmän kysymyksiä asiakaspalveluun

"Foorumista tuli nopeasti sisäisesti suosittu, etenkin koska se vapautti paljon aikaa. Käytämme säästämämme resurssit muihin asiakaspalvelun laatuprojekteihin."

- Christina Bröthlin

Lue koko tarina

Asiakaspalvelu on tärkeä osa Byggfabrikenin verkkokauppaa

"Tajusimme, että Kundo tarjosi täydellisen ratkaisun, joka helpottaa viestintämme keräämistä yhteen työkaluun."

- Tomas Melinder

Lue koko tarina

Vähemmän kysymyksiä FOREX-asiakaspalveluun Kundo Forumin ansiosta

"Jo kvartaalin jälkeen puheluiden määrän väheni selvästi 15 prosenttia."

- Peter Claesson

Lue koko tarina

Suomen ketterin matkapuhelinoperaattori käyttää Kundoa päästäkseen lähemmäksi asiakkaitaan

"Olemme onnistuneet vähentämään puheluiden ja sähköpostien määrää useilla osa-alueilla. Joissakin tapauksissa vaikutus on ollut valtava!"

- Tom Lindberg

Lue koko tarina

Asiakaspalvelun ohjaus ja skaalautuvuus Auctionetissa

"Työn ja vastuun selkeä jakaminen helpottuu, kun tehtävän pystyy nopeasti delegoimaan itselleen tai työtoverilleen."

- Anna Nilsson

Lue koko tarina

Ymmärrys ja arvostus luovat miellyttävän kohtaamisen.

"Olemme erittäin tyytyväisiä Kundoon! Se on yksinkertainen työkalu, jota kaikki voivat käyttää, se on helppo ottaa käyttöön ja saamme myös monia hyviä vinkkejä menestyspäälliköltämme!"

- Mari Önnevall

Lue koko tarina