Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon älykkään digitaalisen asiakaspalvelutyökalun avulla virtaviivaistat työtäsi ja varmistat samalla, ettei tapauksia jää huomaamatta. Selkeiden ja hyvien tilastojen avulla voit saada helposti arvokkaita oivalluksia, joista koko yritys hyötyy.
Kundo kokoaa kaikki digitaaliset asiakaspalvelukanavat yhteen paikkaan. Vältä useita erilaisia järjestelmiä, jotka eivät toimi yhdessä. Varmista sen sijaan, että kaikki asiakaspalvelutapaukset ovat samassa järjestelmässä, jossa on helppo työskennellä.
Kundo yksinkertaistaa tiimisi yhteistyötä. Yhteisessä käyttöliittymässä kaikki asiakaspalvelun työntekijät voivat työskennellä samanaikaisesti ilman kaatumis- tai vikariskiä.
Näet helposti, kuka työskentelee tapauksen parissa ja milloin tapaus on suljettu.
Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.
Chat Assistant antaa asiakkaille mahdollisuuden valita
"Olemme saaneet asiakkailta erittäin hyvää palautetta, koska he voivat valita, kysyvätkö kysymyksen vai etsivätkö vastauksen itse Chat Assistantin avulla."
- Lena Hedström Wallin
Lue koko tarinaKundo mahdollistaa Steameryn voimakkaan kasvun korkean palvelutason avulla.
"Asiakaspalvelun saatavuuden ansiosta asiakkaamme tuntevat olevansa lähempänä yritystä. Autamme heitä ymmärtämään tuotteita ja tekemään päätöksiä verkossa.”
- Petra Ringström
Lue koko tarinaTietopankki on SKB:n palveluorganisaation keskiössä
"Haluamme, että kaikki voivat vastata kaikenlaisiin kysymyksiin. Siksi tietopankista on tullut niin tärkeä työkalu."
- Katarina Sekban Lind
Lue koko tarinaAsiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää
"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"
- Lovisa Fasth
Lue koko tarina65 % vähemmän kysymyksiä asiakaspalveluun
"Foorumista tuli nopeasti sisäisesti suosittu, etenkin koska se vapautti paljon aikaa. Käytämme säästämämme resurssit muihin asiakaspalvelun laatuprojekteihin."
- Christina Bröthlin
Lue koko tarinaAsiakaspalvelu on tärkeä osa Byggfabrikenin verkkokauppaa
"Tajusimme, että Kundo tarjosi täydellisen ratkaisun, joka helpottaa viestintämme keräämistä yhteen työkaluun."
- Tomas Melinder
Lue koko tarinaVähemmän kysymyksiä FOREX-asiakaspalveluun Kundo Forumin ansiosta
"Jo kvartaalin jälkeen puheluiden määrän väheni selvästi 15 prosenttia."
- Peter Claesson
Lue koko tarinaSuomen ketterin matkapuhelinoperaattori käyttää Kundoa päästäkseen lähemmäksi asiakkaitaan
"Olemme onnistuneet vähentämään puheluiden ja sähköpostien määrää useilla osa-alueilla. Joissakin tapauksissa vaikutus on ollut valtava!"
- Tom Lindberg
Lue koko tarinaAsiakaspalvelun ohjaus ja skaalautuvuus Auctionetissa
"Työn ja vastuun selkeä jakaminen helpottuu, kun tehtävän pystyy nopeasti delegoimaan itselleen tai työtoverilleen."
- Anna Nilsson
Lue koko tarinaYmmärrys ja arvostus luovat miellyttävän kohtaamisen.
"Olemme erittäin tyytyväisiä Kundoon! Se on yksinkertainen työkalu, jota kaikki voivat käyttää, se on helppo ottaa käyttöön ja saamme myös monia hyviä vinkkejä menestyspäälliköltämme!"
- Mari Önnevall
Lue koko tarina