asiakastarinat fi

SKB

SKB:hen saapuu suuri määrä asiakaspalvelupyyntöjä, ja on tärkeää, että jäsenet saavat aina oikeaa ja tarkkaa tietoa riippumatta siitä, kenen työntekijän kanssa he puhuvat. Sisäisenä tietopankkina toimivasta Kundo Knowledgesta on tullut yksi palvelukeskuksen tärkeimmistä työkaluista.   SKB:n syyt ...

 
 

1
SKB

SKB:hen saapuu suuri määrä asiakaspalvelupyyntöjä, ja on tärkeää, että jäsenet saavat aina oikeaa ja tarkkaa tietoa ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Barncancerfonden

Barncancerfondenin lahjoittajapalveluun lähetetään päivittäin jopa 70 sähköpostia. Kundo Mailin avulla on voitu ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Auctionet

Aiemmin yrityksessä vastattiin asiakkaiden kysymyksiin tavallisen sähköpostiohjelman avulla. Sähköpostiviestien lukumäärän ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Forex Forum

Miten kohtaat paremmin sekä vanhemman, soittamaan tottuneen yleisön että nuoremman asiakassukupolven vaatimukset? Joka päivä ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Byggfabriken

Byggfabriken pitää asiakaskontakteja ja läsnäoloa yhtenä tärkeimmistä osista verkkokauppaa. Koska kyse on heidän ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Tyresö Bostäder

Tyresö Bostäderin suhde asukkaisiinsa on yritykselle tärkein asia. Kundo helpottaa työntekijöiden ja asukkaiden välistä ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Inrego

Inregon tavoitteena on pidentää IT-tuotteiden käyttöikää. Yritys pyrkii tähän luomalla kiertotaloutta: Inrego maksimoi ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Ängelholmin kunta

Ängelholm on kunta, joka ottaa asiakaspalvelun todella vakavasti. Noin 43 000 asukkaan kunnassa asiakaspalvelupäällikköjä on ...

Lue viesti asiakastarinat
1
Arla

Arla vastaanottaa kuukausittain yli 800 asiakassähköpostia, joten he päättivät etsiä ratkaisun, josta asiakkaat löytäisivät ...

Lue viesti asiakastarinat
1
FM Mattsson Mora Group

Perinteikäs taalainmaalainen nosturivalmistaja koostuu nykyään neljästä tuotemerkistä. FM Mattsson Mora Group on ajan myötä ...

Lue viesti asiakastarinat