Kaikki mitä tarvitset asiakaspalvelussa onnistumiseen

Kundo on ainoa alusta, jonka digitaalinen asiakaspalvelusi tarvitsee. Kundo on monipuolinen ja helppokäyttöinen työkalu monikanavaisen asiakaspalvelun käyttöön. Helpota yhteistyötä kollegoiden kesken, varmista kommunikaation laatu kaikissa kanavissa, ja saat hyvän yleiskuvan asiakaspalvelustasi sekä kattavaa tilastotietoa. Alustalla voit käsitellä sähköpostin, chatin, Facebookin, Instagramin, Whatsapin ja puhelinpalvelun kautta saapuneita yhteydenottoja. Voit myös luoda kotisivuille itsepalvelukanavia Foorumin ja Help Centerin avulla.


Kaikki asiakastietosi ja henkilötietosi, joita käsittelet Kundo-alustan kautta, säilytetään EU:ssa. Olemme myös varmistaneet, että kaikki kumppanimme täyttävät GDPR-vaatimukset.

 

 

plattform

Tuotteemme

ticketing
Tiketöinti

Ota tiketöinti hallintaan! Kokoa yhteydenottokanavasi yhteiseen näkymään, jossa yhteistyö kollegojesi kanssa sujuu helposti. Kundon avulla voit hallita asiakkaiden chatin, sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja puhelimen kautta tulleita yhteydenottoja samassa paikassa.

Lue lisää
self-service
Itsepalvelu

Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia itse! Kundon ainutlaatuisen asiakasfoorumin avulla voit tarjota asiakaspalvelua vuorokauden ympäri keräämällä usein kysytyt kysymykset haettavaksi tukiportaaliksi.

Lue lisää

Nopea käyttöönotto

Ota Kundo käyttöön jopa vain yhdessä päivässä

Oma yhteyshenkilö

Ongelmatilanteissa meidän Customer Success Managerit auttavat

Tapahtumat

Järjestämme mm. webinaareja Suomen-, Ruotsin- ja Englanninkielellä.

Symbols-1

smiley

badge

Suosittuja integraatioita

Slack logo
Microsoft logo
phonero logo
quicksearch logo
artvise logo
Emarsys logo
Brilliant logo
Azure logo

Tiketöinti

Sähköposti

Ota sähköpostien käsittelystä kontrolli ja varmista, että kaikki yhteydenotot tulee käsiteltyä. Kerää kaikki sähköpostit samaan näkymään, saa hyvä yleiskatsaus kaikista yhteydenotoista ja työskentele mutkattomasti kollegoidesi kanssa.

  • 2 postilaatikkoa
  • 3 käyttäjää
  • Tuki ja aloitus

+ Add-ons

  • Chatti
  • Puhelut
  • Sisäinen tietopankki
  • Facebook
  • Instagram
  • Asiakaskysely
  • WhatsApp

Itsepalvelu

Help Center

Auta asiakkaitasi löytämään helpommin vastauksia itse. Help Centerin avulla voit luoda nettisivuille helpon polun asiakaspalveluun ja haettavan UKK:n usein kysytyistä kysymyksistä sekä kaikista toivotuista kontaktiväylöistä.

  • 1 help center
  • Tuki ja aloitus

Asiakasfoorumi

Kundon ainutlaatuisen asiakas-foorumin avulla saat reaaliaikaisen UKK:n, joka päivitetään aina kun uusia kysymyksiä kysytään ja on siten aina ajan tasalla ja vierailijoille relevantti.

  • 1 foorumi
  • Tuki ja aloitus

Aloita jo tänään