Kaikki mitä tarvitset asiakaspalvelussa onnistumiseen
Kundo on ainoa alusta, jonka digitaalinen asiakaspalvelusi tarvitsee. Kundon avulla voit kerätä kaikki yhteydenotot yhteen paikkaan riippumatta siitä, mistä kanavasta ne tulevat. Näin voit helposti tehdä yhteistyötä kollegoidesi kanssa ja saat hyvän yleiskuvan asiakaspalvelustasi sekä kattavaa tilastotietoa eri kanavista. Alustalla voit käsitellä sähköpostin, chatin, Facebookin, Instagramin ja puhelinpalvelun kautta saapuneita yhteydenottoja. Voit myös tarjota itsepalvelua foorumin ja Help Centerin kautta.
Kaikki asiakastietosi ja henkilötietosi, joita käsittelet Kundo-alustan kautta, säilytetään EU:ssa. Olemme myös varmistaneet, että kaikkien kumppaneidemme on täytettävä tämä vaatimus.