Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia nopeasti Kundon itsepalvelun avulla

Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia itse! Kundon itsepalvelulla varmistat, että asiakkaasi saavat nopeasti vastauksia kysymyksiinsä – silloinkin kun sinä ja kollegasi ette ole käytettävissä.

  • Tarjoa vastauksia nopeasti ympäri vuorokauden
  • Vähennä toistuvien kysymyksien määrää
  • Hyödynnä tilastoja ja arvokkaita oivalluksia

Tarjoa vastauksia nopeasti ympäri vuorokauden

Itsepalvelun avulla pystyt tarjoamaan toimivaa asiakaspalvelua ympäri vuorokauden. Kerää useimmin kysytyt kysymykset yhteen paikkaan, jotta asiakkaasi löytävät vastauksia nopeasti.

 
 

Vähennä toistuvien kysymyksien määrää

Kun asiakkaasi löytävät vastauksia kysymyksiinsä itse, sinun ei tarvitse käyttää aikaa vastataksesi samoihin kysymyksiin kerta toisensa jälkeen. Tämä vähentää saapuvien tikettien määrää, ja pystyt hyödyntämään aikasi muiden asioiden hoitamiseen.

Mitkä kontaktiväylät kuuluvat mukaan?



 

 

Help Center

  • Väylä asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoasi
Lue lisää
Help Center

Foorumi

  • Asiakaspalvelua saatavilla ympäri vuorokauden
  • Sisältö jatkuvasti ajan tasalla
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää
Forum

Aloita jo tänään!

Tarjoamme erilaisia paketointiratkaisuja riippuen toistuvien kysymyksien määrästä. Valitse paketti joka sopii teille parhaiten.

Varaa esitelly   Katso kaikki paketit

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

 

 

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme
 

Käsittelemme yli 1.000.000 viestiä kuukaudessa ja yli 20.000 asiakaspalvelutyöntekijää käyttää palveluamme päivittäin.

Tässä muutamia yrityksiä jotka ovat voineet tehostaa omaa toimintaansa Kundon avulla:

 
arla-1 kekkila-1 tikkurila-1 fmmattsson-1 DNA zinzino carlsberg