Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia nopeasti Kundon itsepalvelun avulla

Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia itse! Kundon itsepalvelulla varmistat, että asiakkaasi saavat nopeasti vastauksia kysymyksiinsä – silloinkin kun sinä ja kollegasi ette ole käytettävissä.

  • Tarjoa vastauksia nopeasti ympäri vuorokauden
  • Vähennä toistuvien kysymyksien määrää
  • Hyödynnä tilastoja ja arvokkaita oivalluksia

Tarjoa vastauksia nopeasti ympäri vuorokauden

Itsepalvelun avulla pystyt tarjoamaan toimivaa asiakaspalvelua ympäri vuorokauden. Kerää useimmin kysytyt kysymykset yhteen paikkaan, jotta asiakkaasi löytävät vastauksia nopeasti.

 
 

Vähennä toistuvien kysymyksien määrää

Kun asiakkaasi löytävät vastauksia kysymyksiinsä itse, sinun ei tarvitse käyttää aikaa vastataksesi samoihin kysymyksiin kerta toisensa jälkeen. Tämä vähentää saapuvien tikettien määrää, ja pystyt hyödyntämään aikasi muiden asioiden hoitamiseen.

Mitkä kontaktiväylät kuuluvat mukaan?



 

 

Ohjekeskus

  • Väylä asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoasi
Lue lisää
Help Center

Foorumi

  • Asiakaspalvelua saatavilla ympäri vuorokauden
  • Sisältö jatkuvasti ajan tasalla
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää
Forum

Aloita jo tänään!

Tarjoamme erilaisia paketointiratkaisuja riippuen toistuvien kysymyksien määrästä. Valitse paketti joka sopii teille parhaiten.

Self-service
Light

Tallenna kaikki ohjeesi keskukseen, josta asiakkaat voivat itse hakea vastauksia kysymyksiinsä.

  • 1 ohjekeskukseen voit tallentaa rajoittamattoman määrän oppaita ja luokkia
    Ohjekeskus

    Ohjekeskuksen avulla luot oppaita, jotka vastaavat sivustollasi vierailevien yleisimpiin kysymyksiin. Näin voit tarjota ympärivuorokautista asiakaspalvelua ja vähentää saapuvien tapausten määrää.

  • Tuki ja käyttöönottopalvelu
    Tuki ja käyttöönottopalvelu

    Opastamme sinua työkalun määrityksessä ja saat käyttöösi digitaalisia koulutusvideoita. Näin pääset käyttämään Kundoa mahdollisimman helposti ja nopeasti.

Full

Anna sivustovierailijoidesi auttaa sinua rakentamaan hyödyllisen tietopankki! Täydennä ohjekeskusta ainutlaatuisella foorumilla, jonka sisältö on käyttäjien luomaa.

  • 1 ohjekeskus
    Ohjekeskus

    Ohjekeskuksen avulla luot oppaita, jotka vastaavat sivustollasi vierailevien yleisimpiin kysymyksiin. Näin voit tarjota ympärivuorokautista asiakaspalvelua ja vähentää saapuvien tapausten määrää.

    ja integroitu foorumi
    Foorumi

    Foorumi rakentuu käyttäjien luomalle sisällölle ja päivittyy automaattisesti uusia kysymyksiä esitettäessä. Näin sisältö on aina ajan tasalla ja sivustosi vierailijoiden hyödynnettävissä.

  • Henkilökohtainen Success Manager
    Henkilökohtainen Success Manager

    Nimetty yhteyshenkilö, joka auttaa sinua käyttämään Kundoa tehokkaasti. Success Manager tukee alustan käyttöönotossa ja tarjoaa apua myös myöhemmin, kun tarvitset tukea ja valmennusta tavoitteidesi saavuttamisessa.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

 

 

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme
 

Käsittelemme yli 1.000.000 viestiä kuukaudessa ja yli 20.000 asiakaspalvelutyöntekijää käyttää palveluamme päivittäin.

Tässä muutamia yrityksiä jotka ovat voineet tehostaa omaa toimintaansa Kundon avulla:

 
arla-1 kekkila-1 tikkurila-1 fmmattsson-1 DNA zinzino carlsberg