Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia itse! Kundon itsepalvelulla varmistat, että asiakkaasi saavat nopeasti vastauksia kysymyksiinsä – silloinkin kun sinä ja kollegasi ette ole käytettävissä.
Itsepalvelun avulla pystyt tarjoamaan toimivaa asiakaspalvelua ympäri vuorokauden. Kerää useimmin kysytyt kysymykset yhteen paikkaan, jotta asiakkaasi löytävät vastauksia nopeasti.
Kun asiakkaasi löytävät vastauksia kysymyksiinsä itse, sinun ei tarvitse käyttää aikaa vastataksesi samoihin kysymyksiin kerta toisensa jälkeen. Tämä vähentää saapuvien tikettien määrää, ja pystyt hyödyntämään aikasi muiden asioiden hoitamiseen.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.
Käsittelemme yli 1.000.000 viestiä kuukaudessa ja yli 20.000 asiakaspalvelutyöntekijää käyttää palveluamme päivittäin.
Tässä muutamia yrityksiä jotka ovat voineet tehostaa omaa toimintaansa Kundon avulla: