Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon help center tarjoaa luonnollisen paikan kaikelle asiakaspalvelullesi. Luo asiakaspalvelukeskus, jossa tarjoaa yhteydenottoreittejä ja itsepalvelua suoraan omalle verkkosivustollesi.
Luo usein kysytyille kysymyksille oppaita ja näytä selkeästi miten sinuun voi ottaa yhteyttä.
Tällä tavoin kävijät voivat valita heille parhaiten sopivan vaihtoehdon.
Kävijät voivat saada apua poistumatta verkkosivustoltasi. Integroi help center mille tahansa sivulle ja muokkaa fonttia ja ulkoasua. Parempi ja yhtenäisempi asiakaskokemus, joka luo tyytyväisempiä asiakkaita!
Nyt voit muuttaa ja päivittää yhteystietosivua milloin ja miten haluat ilman, että sinun on otettava muita osioita mukaan. Asiakaspalvelusta yrityksen julkikuvan omistaja!
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.