Kundon tiketöinnin avulla yksikään kysymys ei jää huomaamatta

Pidä saapuvat tiketit järjestyksessä yhteydenottokanavasta riippumatta. Kundon avulla hallitset helposti chatin, sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja puhelimen kautta tulleita tikettejä. Sisäisen tietopankin avulla voit jakaa tietoja kollegoidesi kesken.

  • Varmista, ettei yksikään tiketti jää huomaamatta
  • Saa selkeä yleiskuva kaikista tiketeistä
  • Työskentele sujuvasti kollegoidesi kanssa

Kerää kaikki saapuvat tiketit yhteen paikkaan

Kundon avulla työskentelet tehokkaasti kokoamalla kaikki saapuvat tiketit yhteen paikkaan. Saat selkeän yleiskuvan kaikista tiketeistä ja voit helposti priorisoida niiden käsittelyä.

 
 

Työskentele sujuvasti kollegoidesi kanssa

Käsittele saapuvia tikettejä yhdessä kollegoidesi kanssa ilman riskiä päällekkäisestä työstä tai huomaamatta jäävistä tiketeistä. Kundon avulla voitte helposti delegoida toisillenne tikettejä tai kirjoittaa kollegoille kommentteja ja kysymyksiä.

Saa käyttöösi tilastoja tiketöinnistä

Saat käyttöösi kattavia tilastoja, joiden avulla voit kehittää ja parantaa asiakaspalveluasi. Kundossa näet muun muassa saapuvien tikettien määrän, kuinka monta tikettiä kukin työntekijä on käsitellyt sekä vastausajat. Tikettejä luokittelemalla voit saada arvokkaita oivalluksia asiakkaidesi kysymyksistä ja ongelmista.

 

Aloita jo tänään!

Kontaktiväylistä riippuen tarjoamme teille paketin joka sopii niin pienelle- kuin suurelle asiakaspalvelutiimille. Riippumatta siitä, mikä sopii teille, yhteydenotot on koottu yhteen ja samaan paikkaan, jossa on joustavat toiminnot tehokasta yhteistyötä ja automatisointia varten.

Tiketöinti
Light

Hallitse sähköpostejasi ja keskitä kaikki postilaatikkosi paikkaan, jossa voit helposti työskennellä yhdessä työtoveriesi kanssa.

  • 2 postilaatikkoa
    Postilaatikot

    Kukin sähköpostiosoite saa oman postilaatikon alustalle. Jos haluat hallita esimerkiksi osoitteita
    info@yritys.fi ja tuki@yritys.fi, osoitteet saavat erilliset postilaatikot.

  • 1 sisäinen tietopankki
    Sisäinen tietopankki

    Sisäisen tietopankin avulla voit vaivattomasti julkaista oppaita yhdessä paikassa. Näin tarvittavat tiedot ovat aina nopeasti löydettävissä.

  • 3 käyttäjää
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Tuki ja käyttöönottopalvelu
    Tuki ja käyttöönottopalvelu

    Opastamme sinua työkalun määrityksessä ja saat käyttöösi digitaalisia koulutusvideoita. Näin pääset käyttämään Kundoa mahdollisimman helposti ja nopeasti.

Full

Täydennä sähköpostiasi chatilla, sosiaalisilla medioilla ja puheluilla, jotka toimivat samalla alustalla ja tekevät tapausten hallinnasta vieläkin tehokkaampaa.

  • 6 valinnaista yhteydenottokanavaa
    Yhteydenottokanavat

    Valitse omiin tarpeisiisi sopivat yhteydenottotavat. Yhteydenottokanava voi olla sähköposti, puhelinpalvelu, chat-syöte, Facebook-sivu, tai Instagram-tili. Jos haluat käyttää esimerkiksi kahta sähköpostilaatikkoa ja yhtä chat-syötettä, käytössäsi on yhteensä kolme yhteydenottokanavaa.

  • 1 sisäinen tietopankki
    Sisäinen tietopankki

    Sisäisen tietopankin avulla voit vaivattomasti julkaista oppaita yhdessä paikassa. Näin tarvittavat tiedot ovat aina nopeasti löydettävissä.

  • 10 käyttäjää
    Kanaler

    En kanal innebär att du kan välja mellan inkorg, koppling konto för social medier (Facebook, Instagram eller...) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip.

  • Henkilökohtainen Success Manager
    Henkilökohtainen Success Manager

    Nimetty yhteyshenkilö, joka auttaa sinua käyttämään Kundoa tehokkaasti. Success Manager tukee alustan käyttöönotossa ja tarjoaa apua myös myöhemmin, kun tarvitset tukea ja valmennusta tavoitteidesi saavuttamisessa.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme
 

Käsittelemme yli 1.000.000 viestiä kuukaudessa ja yli 20.000 asiakaspalvelutyöntekijää käyttää palveluamme päivittäin.

Tässä muutamia yrityksiä jotka ovat voineet tehostaa omaa toimintaansa Kundon avulla:

 
arla-1 kekkila-1 tikkurila-1 fmmattsson-1 DNA zinzino carlsberg