Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Pidä saapuvat tiketit järjestyksessä yhteydenottokanavasta riippumatta. Kundon avulla hallitset helposti chatin, sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja puhelimen kautta tulleita tikettejä. Sisäisen tietopankin avulla voit jakaa tietoja kollegoidesi kesken.
Kundon avulla työskentelet tehokkaasti kokoamalla kaikki saapuvat tiketit yhteen paikkaan. Saat selkeän yleiskuvan kaikista tiketeistä ja voit helposti priorisoida niiden käsittelyä.
Käsittele saapuvia tikettejä yhdessä kollegoidesi kanssa ilman riskiä päällekkäisestä työstä tai huomaamatta jäävistä tiketeistä. Kundon avulla voitte helposti delegoida toisillenne tikettejä tai kirjoittaa kollegoille kommentteja ja kysymyksiä.
Saat käyttöösi kattavia tilastoja, joiden avulla voit kehittää ja parantaa asiakaspalveluasi. Kundossa näet muun muassa saapuvien tikettien määrän, kuinka monta tikettiä kukin työntekijä on käsitellyt sekä vastausajat. Tikettejä luokittelemalla voit saada arvokkaita oivalluksia asiakkaidesi kysymyksistä ja ongelmista.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.
Käsittelemme yli 1.000.000 viestiä kuukaudessa ja yli 20.000 asiakaspalvelutyöntekijää käyttää palveluamme päivittäin.
Tässä muutamia yrityksiä jotka ovat voineet tehostaa omaa toimintaansa Kundon avulla: