Kundon tiketöinnin avulla yksikään kysymys ei jää huomaamatta

Pidä saapuvat tiketit järjestyksessä yhteydenottokanavasta riippumatta. Kundon avulla hallitset helposti chatin, sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja puhelimen kautta tulleita tikettejä. Sisäisen tietopankin avulla voit jakaa tietoja kollegoidesi kesken.

  • Varmista, ettei yksikään tiketti jää huomaamatta
  • Saa selkeä yleiskuva kaikista tiketeistä
  • Työskentele sujuvasti kollegoidesi kanssa
Ärendehantering-1-fi-1

Kundon avulla työskentelet tehokkaasti ja monikanavainen asiakaspalvelu onnistuu helposti samasta näkymästä. Saat selkeän yleiskuvan kaikista tiketeistä ja voit esim. priorisoida niiden käsittelyä helposti.

Kerää kaikki saapuvat tiketit yhteen paikkaan

Kerää kaikki saapuvat tiketit yhteen paikkaan

Käsittele saapuvia tikettejä yhdessä kollegoidesi kanssa ilman riskiä päällekkäisestä työstä tai huomaamatta jäävistä tiketeistä. Kundon avulla voitte helposti delegoida toisillenne tikettejä tai kirjoittaa kollegoille kommentteja ja kysymyksiä.

Työskentele sujuvasti kollegoidesi kanssa

Työskentele sujuvasti kollegoidesi kanssa

Saat käyttöösi kattavia tilastoja, joiden avulla voit kehittää ja parantaa asiakaspalveluasi. Kundossa näet muun muassa saapuvien tikettien määrän, kuinka monta tikettiä kukin työntekijä on käsitellyt sekä vastausajat. Tikettejä luokittelemalla voit saada arvokkaita oivalluksia asiakkaidesi kysymyksistä ja ongelmista.

Saa käyttöösi tilastoja tiketöinnistä

Saa käyttöösi tilastoja tiketöinnistä

Mitkä kontaktiväylät kuuluvat mukaan?

mail
Sähköposti

Kundon sähköpostinhallintajärjestelmän avulla voit helposti työskennellä yhdessä samassa GDPR-suojatussa Saapuneet-kansiossa.

Lue lisää
chattbubblor
Chatti

Chat-toiminnon avulla olet helpommin saatavilla ja voit auttaa asiakkaitasi ja vierailijoitasi henkilökohtaisella tavalla. 

Lue lisää
facebook
Facebook

Kundon avulla voit helposti hallita asiakaspalveluasi sosiaalisessa mediassa. Näet kaiken Facebook Messengerissä sekä Facebook-sivuillasi kirjoitetun suoraan Kundossa.

instagram
Instagram

Kundon avulla voit helposti hallita asiakaspalveluasi Instagramissa. Näet kaiken Instagram-sivuillasi kirjoitetun suoraan Kundossa.

samtalslogg
Puhelut

Puhelin on yhä suosituin asiakaspalvelukanava, kuten viimeisin selvityksemmekin osoittaa. Tästä syystä olemme luoneet palvelun jonka kautta voitte nopeasti ja helposti käsitellä puheluita suoraan Kundossa.

whatsapp
WhatsApp

Käsittele myös kaikki WhatsApp-viestisi Kundossa.



Lisäpalveluita tiketöintiin

AI
AI

Hyödynnä tekoälyä löytämään tietoa automaattisesti oppaista ja tietopankeista, ja voit tuottaa nopeita ja henkilökohtaisia vastauksia.

Lue lisää
Sisäinen tietopankki
Sisäinen tietopankki

Kerää oppaat ja muut materiaalit helposti ylläpidettävään tietopankkiin, josta kollegasi löytävät ajantasaisimmat tiedot hakutoiminnon avulla.

Asiakaskysely
Asiakaskysely

Selvitä asiakaspalvelusi taso meidän helppokäyttöisen kyselyn avulla, sähköpostin tai chatin päätteksi.

Aloita jo tänään