Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Chat-toiminnon avulla olet helpommin saatavilla ja voit auttaa asiakkaitasi ja vierailijoitasi henkilökohtaisella tavalla. Asiakkaiden kanssa keskusteleminen on todistettu tapa lisätä asiakastyytyväisyyttä.
Tyylikäs, reagoiva ja käyttäjäystävällinen chat asiakkaille. Chat-toiminto, joka on helppokäyttöinen sinulle ja asiakkaillesi. Asiakkaidesi on helppo ottaa sinuun yhteyttä verkkosivustosi chatin avulla.
Keskustelemalla asiakkaiden kanssa tarjoat henkilökohtaisen läsnäolon verkkosivustollasi, jossa asiakkaat ja kävijät odottavat sinua. Chat-työkalun avulla palvelu, saatavuus ja asiakastyytyväisyys kasvavat.
Nopeampi kuin posti, helpompi kuin puhelin. Asiakkaille suunnattu chat auttaa sinua ratkaisemaan kävijöiden ongelmat välittömästi. Chat-toiminnolla yhdistät kävijät suoraan asiakaspalvelijoihin, jotta asiakkaasi välttävät pitkiä odotusaikoja.
Nyt voit tarjota tunnistautumista BankID:llä suoraan, kun keskustelet asiakkaidesi ja vierailijoiden kanssa. Helppoa ja turvallista milloin tahansa!
Tehosta asiakaspalvelua chatissa menettämättä kohtaamista henkilökohtaisella tasolla ja ilman chatbotille muutoin tarvittavia monimutkaisia tekoälyjärjestelmiä.
Valmiit vastaukset, tilastot, toimeksiannot ja monet muut chat-työkalumme toiminnot helpottavat asiakaspalvelua.
Digitaalinen keskustelu lisää mahdollisuuksiasi olla yhteydessä useampiin kohderyhmiin. Voit myös hallita useita keskusteluja samanaikaisesti.
Lisää myyntiä olemalla aina potentiaalisten asiakkaiden saatavilla verkossa.
Kundon chatin avulla voit helposti keskustella useiden kävijöiden kanssa samanaikaisesti, mikä tarkoittaa lyhyempiä odotusaikoja. Voit myös nähdä, millä verkkosivulla vierailija sijaitsee voidaksesi helpommin auttaa heitä.
Valmiiden vastausten avulla säästät aikaa ja parannat kävijöiden kokemusta. Tallennat vain vastaukset toistuviin kysymyksiisi ja liität ne sitten asiakaskeskusteluun.
Hanki yleiskuva vastaanotettujen kysymysten määrästä, vastausajoista ja työmäärästä. Tunnisteiden avulla voit myös tuottaa tilastoja saamistasi kysymyksistä.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.