Kundo Chat

Kokeile älykästä ja yksinkertaista asiakaskeskustelua verkkosivustollasi

Chat-toiminnon avulla olet helpommin saatavilla ja voit auttaa asiakkaitasi ja vierailijoitasi henkilökohtaisella tavalla. Asiakkaiden kanssa keskusteleminen on todistettu tapa lisätä asiakastyytyväisyyttä.

  • Helppo käyttöönotto
  • Älykkäät ominaisuudet
  • Turvallinen BankID-tunnistautuminen

Käyttäjäystävällinen ja helppokäyttöinen chat-toiminto

Tyylikäs, reagoiva ja käyttäjäystävällinen chat asiakkaille. Chat-toiminto, joka on helppokäyttöinen sinulle ja asiakkaillesi. Asiakkaidesi on helppo ottaa sinuun yhteyttä verkkosivustosi chatin avulla.

 
 

Henkilökohtaista palvelua asiakkaille suunnatussa chatissa

Keskustelemalla asiakkaiden kanssa tarjoat henkilökohtaisen läsnäolon verkkosivustollasi, jossa asiakkaat ja kävijät odottavat sinua. Chat-työkalun avulla palvelu, saatavuus ja asiakastyytyväisyys kasvavat.

Auta asiakkaitasi nopeammin verkkosivullasi chatin avulla

Nopeampi kuin posti, helpompi kuin puhelin. Asiakkaille suunnattu chat auttaa sinua ratkaisemaan kävijöiden ongelmat välittömästi. Chat-toiminnolla yhdistät kävijät suoraan asiakaspalvelijoihin, jotta asiakkaasi välttävät pitkiä odotusaikoja.

 
 

Keskustele turvallisesti BankID:n avulla

Nyt voit tarjota tunnistautumista BankID:llä suoraan, kun keskustelet asiakkaidesi ja vierailijoiden kanssa. Helppoa ja turvallista milloin tahansa!

Tehosta vuoropuhelua Chat Assistantin avulla

Tehosta asiakaspalvelua chatissa menettämättä kohtaamista henkilökohtaisella tasolla ja ilman chatbotille muutoin tarvittavia monimutkaisia tekoälyjärjestelmiä.

Lue lisää (ruotsiksi)
 
Älykkäät toiminnot vaikuttavaan asiakaspalveluun

Valmiit vastaukset, tilastot, toimeksiannot ja monet muut chat-työkalumme toiminnot helpottavat asiakaspalvelua.

Chat-toiminnon avulla pääset pidemmälle

Digitaalinen keskustelu lisää mahdollisuuksiasi olla yhteydessä useampiin kohderyhmiin. Voit myös hallita useita keskusteluja samanaikaisesti.

Lisääntynyt saatavuus lisää verkkomyyntiä

Lisää myyntiä olemalla aina potentiaalisten asiakkaiden saatavilla verkossa.

Hallitse useita keskusteluja samanaikaisesti

Kundon chatin avulla voit helposti keskustella useiden kävijöiden kanssa samanaikaisesti, mikä tarkoittaa lyhyempiä odotusaikoja. Voit myös nähdä, millä verkkosivulla vierailija sijaitsee voidaksesi helpommin auttaa heitä.

Vastaa nopeasti valmiiden vastauksien avulla

Valmiiden vastausten avulla säästät aikaa ja parannat kävijöiden kokemusta. Tallennat vain vastaukset toistuviin kysymyksiisi ja liität ne sitten asiakaskeskusteluun.

Asiakaskeskustelujen tilastot ja analyysit

Hanki yleiskuva vastaanotettujen kysymysten määrästä, vastausajoista ja työmäärästä. Tunnisteiden avulla voit myös tuottaa tilastoja saamistasi kysymyksistä.

barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Näin Kundo Chat toimii

bild text 1

1. Lisää chat verkkosivustollesi

Valitse, millä sivuilla chatin tulisi näkyä, ja sijoita muutama koodirivi verkkosivustollesi. Voit muokata chatin ulkoasua ja sitä, kuka pystyy vastaamaan keskusteluihin suoraan Kundon ohjauspaneelissa.

bild text 2

2. Asiakas keskustelee kanssasi

Chat tulee näkyviin verkkosivustolla, kun työntekijäsi ovat näkyvät chatissa käytettävissä olevina. Asiakas napsauttaa chattia, häntä tervehtii tervetuliaisviesti ja hän voi helposti esittää kysymyksensä.

3. Työntekijät vastaavat chat-keskusteluihin

Chat-keskustelu osoitetaan automaattisesti käytettävissä olevalle työntekijälle, joka saa selkeän ilmoituksen Kundossa. Työntekijä voi nyt vastata keskusteluun ja nähdä, millä sivulla asiakas on sekä lähettää ja vastaanottaa tiedostoja. Päätät itse kuinka monta chat-keskustelua voidaan käsitellä samanaikaisesti.

4. Historia ja tilastot

Keskusteluhistoria tallennetaan ja sitä voi etsiä jälkikäteen. Ne voidaan luokitella tunnisteilla, määrittää työtovereille ja merkitä seurantaa varten. Chatit tallentuvat asiakkaan asiakaskortille ja näet nopeasti, onko asiakas ottanut sinuun yhteyttä useammassa kanavassa. Selkeät tilastot näyttävät tietoja chat-keskustelujen määrästä ja asiakaspalvelun tapaushallinnan tehosta.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0