Hyödynnä tekoälyä Kundossa tehostaaksesi asiakaspalvelua
Kundon tiketöintijärjestelmässä voidaan hyödyntää tekoälyä viestien käsittelyssä, mikä tehostaa...
Kundon tiketöintijärjestelmässä voidaan hyödyntää tekoälyä viestien käsittelyssä, mikä tehostaa...
ChatGPT ja muut tekoälyn uusimmat murrokset tuovat mukanaan uudenlaisia mahdollisuuksia...
Kundo on jo seitsemättä vuotta peräkkäin tehnyt kattavan tutkimuksen asiakaspalvelutoimialasta....
Kamppaileeko tiimisi sekavan sähköpostiratkaisun kanssa? Ehkä käytätte Outlookia yhteisen...
Haluatko saada asiakaspalvelunne kuntoon? Onko teillä vaikeuksia käsitellä suuria määriä saapuvia...
Meillä Kundolla on aihetta ylpeyteen, sillä tämä asiakaspalvelualaa luotaava kattava raportti...
Uusi vuosi tuo asiakaspalveluunkin uusia trendejä, aiheita ja suosituksia. Olemme kirjanneet ylös...
Korkea asiakastyytyväisyys on ratkaisevan tärkeää yrityksesi menestymiselle nykypäivän...
Vuoden 2021 lopussa ja vuoden 2022 alussa aloimme kerätä tietoa tätä asiakaspalveluraporttia...
Asiakkailla on yhä korkeammat odotukset yrityksiä kohtaan, joissa he haluavat tehdä ostoksia, ja...