Asiakaspalvelu Pohjoismaissa 2023
Meillä Kundolla on aihetta ylpeyteen, sillä tämä asiakaspalvelualaa luotaava kattava raportti julkaistaan nyt ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitMeillä Kundolla on aihetta ylpeyteen, sillä tämä asiakaspalvelualaa luotaava kattava raportti julkaistaan nyt seitsemättä vuotta peräkkäin. Halusimme tuttuun tapaan selvittää, mitkä trendit ja haasteet alalla vallitsevat, miten toimiala kehittyy ja miten asiakaspalvelua priorisoidaan ja ...
Meillä Kundolla on aihetta ylpeyteen, sillä tämä asiakaspalvelualaa luotaava kattava raportti julkaistaan nyt ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitUusi vuosi tuo asiakaspalveluunkin uusia trendejä, aiheita ja suosituksia. Olemme kirjanneet ylös oman näkemyksemme neljästä ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitKorkea asiakastyytyväisyys on ratkaisevan tärkeää yrityksesi menestymiselle nykypäivän markkinoilla, joilla kilpailu ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitVuoden 2021 lopussa ja vuoden 2022 alussa aloimme kerätä tietoa tätä asiakaspalveluraporttia varten. Keräsimme noin 150 ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitAsiakkailla on yhä korkeammat odotukset yrityksiä kohtaan, joissa he haluavat tehdä ostoksia, ja hyvä asiakaspalvelu ei ole ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitCX-asiantuntija Tanja Adell opastaa sinut hankalan Customer Experience-aiheen läpi ja kertoo, kuinka voit luoda todella ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitKundo on jälleen selvittänyt asiakaspalvelualan trendit ja haasteet, hankkinut tietoa alan muutoksia ja kartoittanut, ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitJälleen kerran olemme Kundossa tutkineet, mitä asiakaspalvelualalla tapahtuu Ruotsissa! Kysyimme jo kolmannen kerran ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitAskel työntekijästä johtajaksi voi olla suuri. Asiakaspalvelussa usein lisätään rooleja uralla etenemisen myötä. Stephanie ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitMitä asiakkaasi todella ajattelevat kohdattuaan sinut asiakaspalvelussa? Oikean kuvan saamiseksi sinun on seurattava ...
Lue viesti oppaat ja materiaalit