Yksinkertaista sähköpostien käsittelyä Kundon avulla

Kundon sähköpostinhallintajärjestelmän avulla voit helposti työskennellä yhdessä samassa GDPR-suojatussa Saapuneet-kansiossa. Hallitset kaikkia saapuvia sähköposteja ja pystyt käsittelemään helpommin useita tapauksia sekä varmistamaan, että mitään ei jää huomaamatta.

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Käytä valmiita vastauksia nopeampaan palautteeseen

Kerää sähköpostinhallinta yhteen paikkaan

Hallitse sähköpostejasi keräämällä kaikki postilaatikkosi ja sähköpostisi sähköpostinhallintajärjestelmään. Koko tiimi saa yleiskuvan kaikista saapuvista sähköposteista ja niistä, joihin on vastattu. Kundon sähköpostijärjestelmä noudattaa tietysti GDPR:n edellyttämiä sääntöjä.

 
 

Älykkäämpää työskentelyä käyttäjäystävällisen sähköpostien hallinnan avulla

Kundon sähköpostijärjestelmän kautta kullekin tapaukselle on annettu numero, jotta voit helposti käsitellä kaikkia saapuvia kysymyksiä ilman, että mitään jää huomaamatta. Kaikki työntekijät näkevät helposti, mihin sähköposteihin ei ole vastattu, ja he voivat jäsennellyllä tavalla selviytyä kaikista tapauksista ilman, että mitään jää hoitamatta. Kundon sähköpostinhallintajärjestelmä on käyttäjäystävällinen ja vaatii hyvin lyhyen käyttöönottoprosessin.

Selkeästi jaetut vastuut keskusteluissa

Kundon sähköpostinhallintajärjestelmässä näet kuka työskentelee minkäkin tapauksen parissa ja kuka on vastuussa vastaamisesta. Tällä tavoin yksittäiset työntekijät ottavat helposti sähköpostikeskustelujen omistajuuden. Tapaukset on myös mahdollista osoittaa suoraan parhaiten sopivalle työntekijälle siten, että jokainen tapaus päätyy oikealle henkilölle.

 
Sähköpostin tehokasta käsittelyä koskevat automaattiset säännöt

Automaattisten sääntöjen avulla voit päättää etukäteen, miten saapuvat viestit jaetaan tiimin sisällä. Toisin sanoen, tämä on tehokkaampaa sähköpostienhallintaa.

Nopeaa tapaushallintaa valmiiden vastausten avulla

Säästä aikaa lähettämällä valmiita vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Analysoi sähköpostisi tekoälyn avulla

Analysoi sähköpostisi tekoälyn avulla

Älykkään tekoälyteknologian Asiakasbarometri analysoi kaiken keskustelusi sähköpostitse ja antaa arvion siitä, kuinka positiivisia tai negatiivisia se on.

Varmista, ettei yhtään sähköpostia unohdeta

Ei kadonneita sähköposteja tai päällekkäisiä vastauksia! Kundon sähköpostijärjestelmä tarjoaa selkeän tilan keskusteluille ja yleiskatsauksen hallintapaneelissa, jotta kaikki asiakkaat todella saavat vastauksen.

Helppoa yhteistyötä

Kundon sähköpostijärjestelmästä vastaat sähköposteihin aivan kuten tavallisessa sähköpostiohjelmassa, mutta älykkäillä ominaisuuksilla: toimeksiannot, muistutukset, muistiinpanot, luokittelu tunnisteilla jne.

Tilastot ja raportit

Saat tilastot suoraan Kundosta sekä kuukausiraporttien kautta. Saat yleiskuvan vastaanotettujen ja lähetettyjen sähköpostiviestien määrästä, vastausajoistasi ja työtovereiden työmäärästä.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme