Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Vähennä asiakaspalveluun liittyvien kysymysten määrää omalla asiakasfoorumillasi! Kundon forumin avulla tarjoat asiakaspalvelua ympäri vuorokauden. Yleisimmät kysymykset on kerätty tukifoorumiin, kaikki yhdessä paikassa.
Foorumi on vierailijoiden käytettävissä ympäri vuorokauden ja helposti mobiililaitteella, tabletilla ja tietokoneella. Oman kysymysfoorumin avulla varmistat, että asiakkaasi ja vierailijasi löytävät aina vastauksia kysymyksiinsä.
Foorumi päivittyy helposti, kun uusia kysymyksiä kysytään, ja siksi se on aina ajantasainen ja merkityksellinen kävijöille. Tukifoorumistasi tulee elävä UKK-tietopankki, joka on jatkuvasti täynnä uusia kysymyksiä ja vastauksia.
Luo kattava henkilökohtaisen läsnäolon tunne ilman, että se vie enemmän aikaa! Tutustu asiakkaisiisi palautteen, kiitosten ja parannusehdotusten avulla. Asiakasfoorumin avulla saat valmiiden kysymysten ja vastausten tehokkuuden tinkimättä henkilökohtaisesta palvelustasi.
Kysymysfoorumi vähentää toistuvia kysymyksiä nopeasti asettamalla yhteiset vastaukset ja tiedot useampien ihmisten saataville.
Kundon työkaluista saat selkeitä tilastoja, joiden avulla voit seurata tapausten määrää, usein kysyttyjä kysymyksiä ja parannusmahdollisuuksia.
Kundon tarjoama forum on pilvipalvelu, jota päivitämme itse. Päivittämisen sijaan voit keskittyä tarjoamaan maailmanluokan palvelua.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.