Uusin raporttimme luo katsauksen asiakaspalvelualan trendeihin ja nykytilaan Pohjoismaissa.
Gustav Tranback
Meillä Kundolla on aihetta ylpeyteen, sillä tämä asiakaspalvelualaa luotaava kattava raportti julkaistaan nyt seitsemättä vuotta peräkkäin. Halusimme tuttuun tapaan selvittää, mitkä trendit ja haasteet alalla vallitsevat, miten toimiala kehittyy ja miten asiakaspalvelua priorisoidaan ja arvostetaan organisaatioissa. Olemme saaneet vastaukset näihin ja moniin muihin kysymyksiin Pohjoismaissa toimivien asiakaspalvelualan ammattilaisten avustuksella.
Selvitimme muun muassa:
Mitä yhteydenottokanavia asiakkaat tavallisimmin käyttävät
Millaisia järjestelmiä asiakaspalvelut käyttävät
Miten alalla hyödynnetään tekoälytekniikoita
Miten asiakastyytyväisyys määritellään asiakaspalvelussa ja miten siihen suhtaudutaan
Mikä rooli ja asema asiakaspalvelulla on organisaatiossa
Miten työt jakautuvat toimiston ja etätyöpisteen välillä