Kundo Forum

Ympärivuorokautista asiakaspalvelua keskustelufoorumilla

Vähennä asiakaspalveluun liittyvien kysymysten määrää omalla asiakasfoorumillasi! Kundo Forumin avulla tarjoat asiakaspalvelua ympäri vuorokauden. Yleisimmät kysymykset on kerätty tukifoorumiin, kaikki yhdessä paikassa.

  • Asiakaspalvelua saatavilla ympäri vuorokauden
  • Sisältö jatkuvasti ajan tasalla
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää

Itsepalvelu ympäri vuorokauden asiakasfoorumillasi

Foorumi on vierailijoiden käytettävissä ympäri vuorokauden ja helposti mobiililaitteella, tabletilla ja tietokoneella. Oman kysymysfoorumin avulla varmistat, että asiakkaasi ja vierailijasi löytävät aina vastauksia kysymyksiinsä.

 
 

Asiakasfoorumit käyttäjien luomalla sisällöllä

Foorumi päivittyy helposti, kun uusia kysymyksiä kysytään, ja siksi se on aina ajantasainen ja merkityksellinen kävijöille. Tukifoorumistasi tulee elävä UKK-tietopankki, joka on jatkuvasti täynnä uusia kysymyksiä ja vastauksia.

Tukifoorumi henkilökohtaisella asiakaspalvelulla

Luo kattava henkilökohtaisen läsnäolon tunne ilman, että se vie enemmän aikaa! Tutustu asiakkaisiisi palautteen, kiitosten ja parannusehdotusten avulla. Asiakasfoorumin avulla saat valmiiden kysymysten ja vastausten tehokkuuden tinkimättä henkilökohtaisesta palvelustasi.

 
Kysymysfoorumi joka vähentää toistuvia kysymyksiä

Kysymysfoorumi vähentää toistuvia kysymyksiä nopeasti asettamalla yhteiset vastaukset ja tiedot useampien ihmisten saataville.

Seuranta- ja tilastotyökalut

Kundon työkaluista saat selkeitä tilastoja, joiden avulla voit seurata tapausten määrää, usein kysyttyjä kysymyksiä ja parannusmahdollisuuksia.

Pilvipalvelu, joka ei vaadi kehitystä

Kundo Forum on pilvipalvelu, jota päivitämme itse. Päivittämisen sijaan voit keskittyä tarjoamaan maailmanluokan palvelua.

Yhä useammat saavat vastauksia heti, kiitos foorumimme.

"Monet jäsenet löytävät kysymyksiinsä vastaukset foorumilta."

- Emma Petersson

Lue koko tarina

Chat Assistant antaa asiakkaille mahdollisuuden valita

 

"Olemme saaneet asiakkailta erittäin hyvää palautetta, koska he voivat valita, kysyvätkö kysymyksen vai etsivätkö vastauksen itse Chat Assistantin avulla."

- Lena Hedström Wallin

Lue koko tarina

Kundosta lisäarvoa Ängelholmin kunnalle

"Huomasimme heti, että se on yksinkertainen ja älykäs työkalu. Se on helppokäyttöinen niin käyttäjille kuin ylläpitäjillekin ja siinä on erinomaiset hakutoiminnot. Sen avulla oli mahdollista tarjota vastauksia useille ihmisille ilman, että heidän tarvitsee ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse."

- Maria Sjödin Nilsson

Lue koko tarina

Kundo mahdollistaa Steameryn voimakkaan kasvun korkean palvelutason avulla.

"Asiakaspalvelun saatavuuden ansiosta asiakkaamme tuntevat olevansa lähempänä yritystä. Autamme heitä ymmärtämään tuotteita ja tekemään päätöksiä verkossa.”

- Petra Ringström

Lue koko tarina

Asiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää

"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"

- Lovisa Fasth

Lue koko tarina

"Kaikista harkitsemistamme vaihtoehdoista Kundo oli selkeästi paras!"

"Halusimme samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja löytää joustavan tavan, jolla pystyisimme tavoittamaan kerralla useampia ihmisiä."

- Emma Franzén

Lue koko tarina

65 % vähemmän kysymyksiä asiakaspalveluun

"Foorumista tuli nopeasti sisäisesti suosittu, etenkin koska se vapautti paljon aikaa. Käytämme säästämämme resurssit muihin asiakaspalvelun laatuprojekteihin."

- Christina Bröthlin

Lue koko tarina

Asiakaspalvelu on tärkeä osa Byggfabrikenin verkkokauppaa

"Tajusimme, että Kundo tarjosi täydellisen ratkaisun, joka helpottaa viestintämme keräämistä yhteen työkaluun."

- Tomas Melinder

Lue koko tarina

Vähemmän kysymyksiä FOREX-asiakaspalveluun Kundo Forumin ansiosta

"Jo kvartaalin jälkeen puheluiden määrän väheni selvästi 15 prosenttia."

- Peter Claesson

Lue koko tarina

Suomen ketterin matkapuhelinoperaattori käyttää Kundoa päästäkseen lähemmäksi asiakkaitaan

"Olemme onnistuneet vähentämään puheluiden ja sähköpostien määrää useilla osa-alueilla. Joissakin tapauksissa vaikutus on ollut valtava!"

- Tom Lindberg

Lue koko tarina

Sekä asiakkaat että Ruotsin maatalousviraston henkilökunta arvostavat Kundoa

"Me arvostamme työkalun yksinkertaisuutta ja pidämme siinä työskentelystä."

- Lars Borgmark

Lue koko tarina
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Näin Kundo Forum toimii

bild text 1

1. Luomme asiakasfoorumin

Autamme sinua luomaan foorumin Kundoon nopeasti ja mukauttamaan sen visuaaliseen ilmeeseesi. Järjestämme aloituskokouksen ja koulutamme asiakaspalvelijasi sekä annamme vinkkejä siihen, miten foorumi voidaan linkittää selkeästi verkkosivustoosi oikeiden vaikutusten luomiseksi. Kaikki koulutuksemme voidaan pitää paikan päällä. Ne ovat saatavilla ruotsiksi ja englanniksi!

bild text 2

2. Asiakas etsii olemassa olevien kysymysten ja vastausten joukosta

Asiakas voi löytää foorumisi verkkosivustosi kautta tai tehdä hakuja Googlesta. Selkeä hakutoiminto johtaa asiakkaan olemassa oleviin kysymyksiin, joten monissa tapauksissa hänen ei tarvitse ottaa sinuun yhteyttä.

3. Asiakas voi kirjoittaa uuden viestin

Jos asiakas ei löydä vastausta kysymykseensä tai haluaa silti ottaa sinuun yhteyttä, on hänen helppo kirjoittaa uusi viesti foorumiin. Valitset, näkyvätkö viestit suoraan vai tarkistatko ne ensin.

4. Uudet viestit ja kommentit näkyvät hallintapaneelissa

Työntekijät näkevät vastaamattomat viestit ja uudet kommentit Kundon selkeässä hallintapaneelissa. Symbolit osoittavat, kuka työstää mitäkin, jos viesteihin ei ole vastattu liian pitkään aikaan, jne. Keskusteluja voidaan määrittää, seurata ja luokitella. Hallitset täysin asiakasdialogia sekä sitä, mitä foorumilla näytetään ja kuka voi julkaista uusia viestejä.

5. Historia ja tilastot

Selkeät tilastot osoittavat viestien ja kommenttien määrän, vasteajat, mitkä asiakkaat ovat aktiivisimpia foorumilla jne. Kuukausiraportit lähetetään edellisen kuukauden toiminnan yhteenvedon kera. Raportteja voi muokata yhdessä Kundossa.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!

 







 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
Artboard 1 copy@2x-100

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8