Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Vähennä asiakaspalveluun liittyvien kysymysten määrää omalla asiakasfoorumillasi! Kundo Forumin avulla tarjoat asiakaspalvelua ympäri vuorokauden. Yleisimmät kysymykset on kerätty tukifoorumiin, kaikki yhdessä paikassa.
Foorumi on vierailijoiden käytettävissä ympäri vuorokauden ja helposti mobiililaitteella, tabletilla ja tietokoneella. Oman kysymysfoorumin avulla varmistat, että asiakkaasi ja vierailijasi löytävät aina vastauksia kysymyksiinsä.
Foorumi päivittyy helposti, kun uusia kysymyksiä kysytään, ja siksi se on aina ajantasainen ja merkityksellinen kävijöille. Tukifoorumistasi tulee elävä UKK-tietopankki, joka on jatkuvasti täynnä uusia kysymyksiä ja vastauksia.
Luo kattava henkilökohtaisen läsnäolon tunne ilman, että se vie enemmän aikaa! Tutustu asiakkaisiisi palautteen, kiitosten ja parannusehdotusten avulla. Asiakasfoorumin avulla saat valmiiden kysymysten ja vastausten tehokkuuden tinkimättä henkilökohtaisesta palvelustasi.
Kysymysfoorumi vähentää toistuvia kysymyksiä nopeasti asettamalla yhteiset vastaukset ja tiedot useampien ihmisten saataville.
Kundon työkaluista saat selkeitä tilastoja, joiden avulla voit seurata tapausten määrää, usein kysyttyjä kysymyksiä ja parannusmahdollisuuksia.
Kundo Forum on pilvipalvelu, jota päivitämme itse. Päivittämisen sijaan voit keskittyä tarjoamaan maailmanluokan palvelua.
Yhä useammat saavat vastauksia heti, kiitos foorumimme.
"Monet jäsenet löytävät kysymyksiinsä vastaukset foorumilta."
- Emma Petersson
Lue koko tarinaChat Assistant antaa asiakkaille mahdollisuuden valita
"Olemme saaneet asiakkailta erittäin hyvää palautetta, koska he voivat valita, kysyvätkö kysymyksen vai etsivätkö vastauksen itse Chat Assistantin avulla."
- Lena Hedström Wallin
Lue koko tarinaKundosta lisäarvoa Ängelholmin kunnalle
"Huomasimme heti, että se on yksinkertainen ja älykäs työkalu. Se on helppokäyttöinen niin käyttäjille kuin ylläpitäjillekin ja siinä on erinomaiset hakutoiminnot. Sen avulla oli mahdollista tarjota vastauksia useille ihmisille ilman, että heidän tarvitsee ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse."
- Maria Sjödin Nilsson
Lue koko tarinaKundo mahdollistaa Steameryn voimakkaan kasvun korkean palvelutason avulla.
"Asiakaspalvelun saatavuuden ansiosta asiakkaamme tuntevat olevansa lähempänä yritystä. Autamme heitä ymmärtämään tuotteita ja tekemään päätöksiä verkossa.”
- Petra Ringström
Lue koko tarinaAsiakaskunta kasvaa lisäämättä Coala Lifen tapausten määrää
"Mitä enemmän käytämme Kundoa, sitä parempi se on!"
- Lovisa Fasth
Lue koko tarina"Kaikista harkitsemistamme vaihtoehdoista Kundo oli selkeästi paras!"
"Halusimme samanaikaisesti parantaa asiakaskokemusta ja löytää joustavan tavan, jolla pystyisimme tavoittamaan kerralla useampia ihmisiä."
- Emma Franzén
Lue koko tarina65 % vähemmän kysymyksiä asiakaspalveluun
"Foorumista tuli nopeasti sisäisesti suosittu, etenkin koska se vapautti paljon aikaa. Käytämme säästämämme resurssit muihin asiakaspalvelun laatuprojekteihin."
- Christina Bröthlin
Lue koko tarinaAsiakaspalvelu on tärkeä osa Byggfabrikenin verkkokauppaa
"Tajusimme, että Kundo tarjosi täydellisen ratkaisun, joka helpottaa viestintämme keräämistä yhteen työkaluun."
- Tomas Melinder
Lue koko tarinaVähemmän kysymyksiä FOREX-asiakaspalveluun Kundo Forumin ansiosta
"Jo kvartaalin jälkeen puheluiden määrän väheni selvästi 15 prosenttia."
- Peter Claesson
Lue koko tarinaSuomen ketterin matkapuhelinoperaattori käyttää Kundoa päästäkseen lähemmäksi asiakkaitaan
"Olemme onnistuneet vähentämään puheluiden ja sähköpostien määrää useilla osa-alueilla. Joissakin tapauksissa vaikutus on ollut valtava!"
- Tom Lindberg
Lue koko tarinaSekä asiakkaat että Ruotsin maatalousviraston henkilökunta arvostavat Kundoa
"Me arvostamme työkalun yksinkertaisuutta ja pidämme siinä työskentelystä."
- Lars Borgmark
Lue koko tarinaAutamme sinua luomaan foorumin Kundoon nopeasti ja mukauttamaan sen visuaaliseen ilmeeseesi. Järjestämme aloituskokouksen ja koulutamme asiakaspalvelijasi sekä annamme vinkkejä siihen, miten foorumi voidaan linkittää selkeästi verkkosivustoosi oikeiden vaikutusten luomiseksi. Kaikki koulutuksemme voidaan pitää paikan päällä. Ne ovat saatavilla ruotsiksi ja englanniksi!
Asiakas voi löytää foorumisi verkkosivustosi kautta tai tehdä hakuja Googlesta. Selkeä hakutoiminto johtaa asiakkaan olemassa oleviin kysymyksiin, joten monissa tapauksissa hänen ei tarvitse ottaa sinuun yhteyttä.
Jos asiakas ei löydä vastausta kysymykseensä tai haluaa silti ottaa sinuun yhteyttä, on hänen helppo kirjoittaa uusi viesti foorumiin. Valitset, näkyvätkö viestit suoraan vai tarkistatko ne ensin.
Työntekijät näkevät vastaamattomat viestit ja uudet kommentit Kundon selkeässä hallintapaneelissa. Symbolit osoittavat, kuka työstää mitäkin, jos viesteihin ei ole vastattu liian pitkään aikaan, jne. Keskusteluja voidaan määrittää, seurata ja luokitella. Hallitset täysin asiakasdialogia sekä sitä, mitä foorumilla näytetään ja kuka voi julkaista uusia viestejä.
Selkeät tilastot osoittavat viestien ja kommenttien määrän, vasteajat, mitkä asiakkaat ovat aktiivisimpia foorumilla jne. Kuukausiraportit lähetetään edellisen kuukauden toiminnan yhteenvedon kera. Raportteja voi muokata yhdessä Kundossa.
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.
Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!