Tietoa meistä
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Kundon Help Centerin tarjoaa luonnollisen paikan kaikelle asiakaspalvelullesi. Luo asiakaspalvelukeskus, jossa tarjoaa yhteydenottoreittejä ja itsepalvelua suoraan omalle verkkosivustollesi.
Luo usein kysytyille kysymyksille oppaita ja näytä selkeästi miten sinuun voi ottaa yhteyttä.
Tällä tavoin kävijät voivat valita heille parhaiten sopivan vaihtoehdon. Voit helposti yhdistää Help Centerin muihin Kundon tuotteisiin, kuten Chat-, Forum- ja Mail-moduuleihin.
Kävijät voivat saada apua poistumatta verkkosivustoltasi. Integroi Help Center mille tahansa sivulle ja muokkaa fonttia ja ulkoasua. Parempi ja yhtenäisempi asiakaskokemus, joka luo tyytyväisempiä asiakkaita!
Nyt voit muuttaa ja päivittää yhteystietosivua milloin ja miten haluat ilman, että sinun on otettava muita osioita mukaan. Asiakaspalvelusta yrityksen julkikuvan omistaja!
"Erittäin hyvä ja joustava asiakaspalvelutyökalu, jossa on tarvittavat toiminnot hyvään asiakaspalveluun ja hyvään työryhmätyöskentelyyn. Kundon tuesta saa apua ja tukea nopeasti, ja lisäksi tarjolla on useita mahdollisuuksia käydä Kundon järjestämillä kursseilla."
Anna Öhrström, Vätternrundan
"Helppokäyttöinen työkalu, joka sopii useimmille yrityksille ja organisaatioille. Ja Kundo toimii oppiensa mukaan, sillä heillä on erinomainen asiakaspalvelu ja tuki meille asiakkaille!"
Elisabeth Bäckström, Björn Lundén
"Ammattimainen ennen yhteistyötä, ammattimainen toteutuksen aikana ja erittäin sitoutunut ja ammattitaitoinen Customer Success Manager."
Staffan Johansson, Euro Accident
"Yksinkertainen, joustava työkalu ja helppo yhteys sinuun, joka työskentelet Kundossa."
Tanja Adell, SF Studios
"Niin hyödyllinen ja käyttäjäystävällinen työkalu. Olen työskennellyt sen kanssa jo vuosien ajan ja jo alusta alkaen se osoittautui hyväksi alustaksi – ja se paranee jatkuvasti. Se on parhaimmillaan myös yhteystietojesi käsittelyssä, aina nopea, mukava ja avulias!”
Anna Ivarsson, Ruotsin maatalousvirasto
Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!
Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.
Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.
Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.
Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!