Kundo Help Center

Kerää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhteen paikkaan

Kundon Help Centerin tarjoaa luonnollisen paikan kaikelle asiakaspalvelullesi. Luo asiakaspalvelukeskus, jossa tarjoaa yhteydenottoreittejä ja itsepalvelua suoraan omalle verkkosivustollesi.

  • Väylä asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoasi

Itsepalvelu- ja yhteydenottoväylät samassa paikassa

Luo usein kysytyille kysymyksille oppaita ja näytä selkeästi miten sinuun voi ottaa yhteyttä.
Tällä tavoin kävijät voivat valita heille parhaiten sopivan vaihtoehdon. Voit helposti yhdistää Help Centerin muihin Kundon tuotteisiin, kuten Chat-, Forum- ja Mail-moduuleihin.

 
 

Tee asiakaspalvelusta luonnollinen osa verkkosivustoasi

Kävijät voivat saada apua poistumatta verkkosivustoltasi. Integroi Help Center mille tahansa sivulle ja muokkaa fonttia ja ulkoasua. Parempi ja yhtenäisempi asiakaskokemus, joka luo tyytyväisempiä asiakkaita!

Ota yhteystietosivu hallintaasi

Nyt voit muuttaa ja päivittää yhteystietosivua milloin ja miten haluat ilman, että sinun on otettava muita osioita mukaan. Asiakaspalvelusta yrityksen julkikuvan omistaja!

 

"Erittäin hyvä ja joustava asiakaspalvelutyökalu, jossa on tarvittavat toiminnot hyvään asiakaspalveluun ja hyvään työryhmätyöskentelyyn. Kundon tuesta saa apua ja tukea nopeasti, ja lisäksi tarjolla on useita mahdollisuuksia käydä Kundon järjestämillä kursseilla."

Anna Öhrström, Vätternrundan

"Helppokäyttöinen työkalu, joka sopii useimmille yrityksille ja organisaatioille. Ja Kundo toimii oppiensa mukaan, sillä heillä on erinomainen asiakaspalvelu ja tuki meille asiakkaille!"

Elisabeth Bäckström, Björn Lundén

"Ammattimainen ennen yhteistyötä, ammattimainen toteutuksen aikana ja erittäin sitoutunut ja ammattitaitoinen Customer Success Manager."

Staffan Johansson, Euro Accident

"Yksinkertainen, joustava työkalu ja helppo yhteys sinuun, joka työskentelet Kundossa."

Tanja Adell, SF Studios

"Niin hyödyllinen ja käyttäjäystävällinen työkalu. Olen työskennellyt sen kanssa jo vuosien ajan ja jo alusta alkaen se osoittautui hyväksi alustaksi – ja se paranee jatkuvasti. Se on parhaimmillaan myös yhteystietojesi käsittelyssä, aina nopea, mukava ja avulias!”

Anna Ivarsson, Ruotsin maatalousvirasto

barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme

Kerää kaikki asiakaspalvelut yhteen paikkaan

Kundo yhdistää kaikki asiakaspalvelukanavasi yhden työkalun alle. Sen avulla voit hallita kaikkia saamiasi viestejä ja vastata helposti kanavasta riippumatta. Lue lisää eri moduuleistamme ja valitse itsellesi parhaiten sopivat!








 

 

Chat

  • Henkilökohtainen lähestymistapa
  • Nopea hallinta
  • Yksinkertainen ja tuttu käyttöliittymä
Lue lisää Kundo Chatista
Artboard 8 copy 2@2x-100

Mail

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Vastaa nopeammin valmiiden vastausten avulla
Lue lisää Kundo Mailista
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hallitse Messengeristä, Instagramissa ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia ​​Facebook-tilejä ei tarvita
  • Katso kaikki sinulle kirjoitetut tiedot yhdessä paikassa
Lue lisää Kundo Socialista
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu saatavilla
  • Jatkuvasti ajan tasalla olevaa sisältöä
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää Kundo Forumista
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Jäsennelty ja haettavissa
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää Kundo Knowledgesta
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • Tie asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoa
Lue lisää Kundo Help Centeristä
Rityta 8@2x-100

Calls

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää Kundo Callsista
Illustrations_Calls-0