Olemme ylpeitä voidessamme esitellä onnistuneen tekoälyprojektimme! Intensiivisen beta-testausvaiheen jälkeen olemme hienosäätäneet ja optimoineet tekoälytoimintomme ratkaisemaan todellisia asiakaspalvelutapauksia. Olemme iloisia voidessamme nyt ilmoittaa, että Smart Suggestions ja Smart Replies ovat nyt saatavilla Kundo-järjestelmässä.
Näin tekoälytoimintomme toimii
Smart Replies auttaa sinua tuottamaan nopeita ja henkilökohtaisia vastauksia asiakkaillesi, Help Centerissä tai sisäisessä tietopankissa olevan materiaalin avulla. Voit tietenkin hyväksyä tai muokata vastaustasi ennen sen lähettämistä.
Smart Suggestions käyttää tekoälyä saapuvien sähköpostien analysoimiseen ja ehdottaa sen perusteella sopivia oppaita ja materiaaleja Help Centeristä tai sisäisestä tietopankista.
Tekoälytoimintomme on suunniteltu tukemaan asiakaspalvelun työntekijöitä, ei korvaamaan heitä. Ne auttavat sinua työskentelemään älykkäästi ja parantamaan asiakasviestinnän laatua, samalla kun sinulla säilyy täysi hallinta asiakaskokemuksen laadusta.
Henkilötietoja ei lähetetä EU:n ulkopuolelle.
Olemme kehittäneet tekoälytoimintojamme kiinnittäen erityistä huomiota yksityisyyteen ja tietosuojaan varmistaaksemme, että ne täyttävät GDPR-säädösten vaatimukset. Voimme taata, että henkilötietoja ei lähetetä EU:n ulkopuolelle ja että niitä käytetään vain asiakaspalvelutapausten ratkaisemiseen. Lue lisää.
Jopa 25% tehokkaampi sähköpostinkäsittely tekoälyn avulla
Olemme keränneet tuloksia kahdelta asiakkaaltamme, jotka olivat ensimmäisten joukossa kokeilemassa tekoälytoimintoamme. Heidän palautteensa mukaan tekoälyn käyttö on tehostanut sähköpostinkäsittelyä jopa 25%.
Fastighetsbyrån - Ruotsin johtava kiinteistönvälitysfirma, joka työllistää yli 1 600 ihmistä, on käyttänyt tekoälytoimintoja sisäisessä tukipalvelussaan auttaakseen välittäjiään juridisissa kysymyksissä. Testijakson aikana he huomasivat, että 25 % saapuvista yhteydenotoista voitiin yhdistää oikeisiin oppaisiin heidän tietopankissaan.
Equestrian Stockholm - Ratsastusurheilun johtava verkkokauppasivusto, joka myy ratsastusvaatteita ja -varusteita, ovat päättäneet testata tekoälytoimintoja neljällä eri kielellä (ruotsi, englanti, saksa ja hollanti). Tekoälytoimnto yhdistettiin olemassa oleviin Help Centereihin, joita asiakkaat jo käyttävät. He arvioivat, että noin 10%:iin saapuvista kysymyksistä voidaan vastata käyttämällä tekoälytoimintoa. Tämä toimii myös erinomaisesti kaikilla kielillä.
Haluatko tietää lisää?
Haluatko tietää lisää tai aloittaa tekoälypohjaisen työskentelyn asiakaspalvelussa? Ota yhteyttä tai varaa ilmainen demo.