AI-teknologiasta tehokkuutta asiakaspalveluun

Gustav Tranback

Gustav Tranback

ChatGPT ja muut tekoälyn uusimmat murrokset tuovat mukanaan uudenlaisia mahdollisuuksia asiakaspalvelulle. Webinaarissa tutustumme siihen, miten uusimman tekniikan avulla voidaan säästää aikaa ja samalla parantaa asiakaspalvelun laatua.

äymme läpi käytännön esimerkkejä siitä, miten tekoälyteknologiaa voidaan soveltaa tehokkaan asiakaspalvelun tuottamiseen, ja esittelemme aikaisempia kokeilujamme tekoälyn hyödyntämisestä Kundon alustalla.

Webinaari sopii erityisesti sinulle, joka johdat asiakaspalvelutiimiä ja haluat ymmärtää paremmin, miten tekoälyä voidaan hyödyntää asiakaspalvelun tikettien hallinnassa. Esittelymme pääpaino on työkalun käytännön sovellutuksissa, ei niinkään teknisissä yksityiskohdissa.

Tutustu uusiin mahdollisuuksiin tehostaa liiketoimintaasi ja tarjota asiakkaillesi loistavia palvelukokemuksia uusimman tekoälyteknologian avulla.

Webinaari on osittain englanniksi