Hyödynnä tekoälyä Kundossa tehostaaksesi asiakaspalvelua

Emil Stenström

Emil Stenström

Kundon tiketöintijärjestelmässä voidaan hyödyntää tekoälyä viestien käsittelyssä, mikä tehostaa vastausten luomista menettämättä henkilökohtaista otetta asiakkaidenne suuntaan. Tässä webinaarissa näytämme kuinka se tapahtuu käytännössä.

Käsittelemme muun muassa seuraavia asioita:
  • Näkemyksemme tekoälystä ja sen käyttämisestä asiakaspalvelussa
  • Yleisiä haasteita tekoälyn kanssa
  • Miten tekoälyn kanssa työskennellään Kundo-asiakaspalvelualustalla

Tutustu uusiin mahdollisuuksiin tehostaa liiketoimintaasi ja tarjota asiakkaillesi loistavia palvelukokemuksia uusimman tekoälyteknologian avulla.

Webinaari on osittain englanniksiWebinaari on osittain englanniksi

Webinaari on osittain englanniksi