Hyödynnä tekoälyä Kundossa tehostaaksesi asiakaspalvelua

Edellinen webinaarimme tekoälyn hyödyntämisestä oli niin suosittu, että päätimme syventyä aiheeseen vielä enemmän! Ei ole varmaankaan jäänyt keneltäkään huomaamatta, että tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa on erittäin ajankohtainen aihe.
Hyödynnä tekoälyä Kundossa tehostaaksesi asiakaspalvelua

Date and time

Address here

Kundon tiketöintijärjestelmässä voidaan hyödyntää tekoälyä viestien käsittelyssä, mikä tehostaa vastausten luomista menettämättä henkilökohtaista otetta asiakkaidenne suuntaan. Tässä webinaarissa näytämme kuinka se tapahtuu käytännössä.

Käsittelemme muun muassa seuraavia asioita:
  • Näkemyksemme tekoälystä ja sen käyttämisestä asiakaspalvelussa
  • Yleisiä haasteita tekoälyn kanssa
  • Miten tekoälyn kanssa työskennellään Kundo-asiakaspalvelualustalla

Tutustu uusiin mahdollisuuksiin tehostaa liiketoimintaasi ja tarjota asiakkaillesi loistavia palvelukokemuksia uusimman tekoälyteknologian avulla.

Webinaari on osittain englanniksiWebinaari on osittain englanniksi

Webinaari on osittain englanniksi

 

Heading
preview_image

User

Title