Kuuntele asiakkaitasi

Gustav Tranback

Gustav Tranback

CX-asiantuntija Tanja Adell opastaa sinut hankalan Customer Experience-aiheen läpi ja kertoo, kuinka voit luoda todella hyviä asiakaskokemuksia.
 
Mitä CX oikein tarkoittaa? Ja mitä tarkoittaa käytännössä työskentely asiakaskokemuksen parissa? Kysymme CX-asiantuntija Tanja Adellilta mm. tästä.

CX:n eli Customer Experiencen alue on muuttunut enemmän tai vähemmän tuntemattomasta käsitteestä lähes itsestään selväksi useimmille yrityksille. Mutta mitä se oikeastaan ​​tarkoittaa? Ja miksi siihen kannattaa panostaa?

Saadaksemme vastauksia näihin kysymyksiin istuimme Tanja Adellin kanssa. Yli vuosikymmenen kokemuksella erityisesti CX:stä hän opastaa meitä aiheen kehityksen läpi, mitä saat panostamalla CX:ään ja miten voit työskennellä käytännössä parempien asiakaskokemusten luomiseksi.

Tekstissä käymme läpi mm.:
  • Kuinka luoda parempia asiakaskokemuksia?
  • Miksi on tärkeää työskennellä asiakaskokemuksen kanssa?
  • Mitä hyötyä sinulla on aktiivisesta työskentelystä CX:n kanssa?
  • CX-alan tulevaisuus
Mukavia lukuhetkiä!