Loistavan asiakaspalvelun 10 käskyä Hyvä asiakaspalvelu on välttämätöntä kilpailukyvyn takaamiseksi. Haluamme auttaa luomaan kulmakiven poikkeukselliselle asiakaspalvelulle. Gustav Tranback gustav.tranback@kundo.se Hyvä asiakaspalvelu on nykyään välttämättömyys kilpailukyvyn kannalta. Vinkkiemme ja neuvojemme avulla haluamme tuoda esiin poikkeuksellisen asiakaspalvelun tukipilareita.Saat vinkkejä siitä, miten: kohdata asiakkaita vakuuttaa organisaatiosi asiakaspalvelun tärkeydestä muodostaa optimaalisen asiakaspalvelutiimin
Asiakaspalvelu Ruotsissa – Kolmas painos Jälleen kerran olemme Kundossa tutkineet, mitä asiakaspalvelualalla tapahtuu Ruotsissa!...
7 trendiä vuoden 2022 asiakaspalveluraportista Vuoden 2021 lopussa ja vuoden 2022 alussa aloimme kerätä tietoa tätä asiakaspalveluraporttia...
Kundon vieraat: Maria Christofi Johansson Oltuaan mukana rakentamassa monia onnistuneita asiakaspalvelutoimintoja, Maria Christofi Johansson...