Yhdistä tiketöinti ja itsepalvelu parempaa asiakaspalvelua varten

Kokoa digitaaliset asiakaspalvelukanavat yhden työkalun alle. Vähennä kysymysten määrää, anna vastauksia nopeasti ympäri vuorokauden ja varmista, että kaikki tiketit käsitellään tehokkaasti.

  • Kokoa kaikki asiakaspalvelusi yhdelle alustalle
  • Yhdistä eri yhteydenottokanavat ja saa käyttöösi älykkäitä ominaisuuksia
  • Saa selkeä yleiskuva tiketeistä sekä käyttöösi tilastoja kaikista asiakaspalvelukanavista

Tehokas tiketöinti

Pidä saapuvat tiketit järjestyksessä yhteydenottokanavasta riippumatta. Kundon avulla hallitset helposti chatin, sähköpostin, Facebookin, Instagramin ja puhelimen kautta tulleita tikettejä. Jaa tietoa helposti kollegoidesi kesken sisäisen tietopankin avulla.

 
 

Vähemmän tikettejä itsepalvelun avulla

Auta asiakkaitasi löytämään vastauksia itse! Kundon itsepalvelulla vähennät toistuvien kysymysten määrää ja varmistat, että asiakkaasi saavat vastauksia nopeasti – silloinkin kun sinä ja kollegasi ette ole käytettävissä.

Yhdistä tiketöinti ja itsepalvelu

Hanki pääsy koko alustaan ja kokoa yhteydenottokanavat samaan paikkaan tehokkaampaa asiakaspalvelua varten. Käytä oman ohjekeskuksesi neuvoja kysymyksiin vastatessasi ja anna asiakkaidesi etsiä itse apua chatista tai ohjekeskuksestasi ennen yhteydenottoa.

 

Mitkä kontaktiväylät kuuluvat mukaan?









 

 

Sähköposti

  • Kerää kaikki sähköpostisi yhteen paikkaan
  • Varmista, ettei mikään sähköposti jää vastaamatta
  • Käytä valmiita vastauksia nopeampaan palautteeseen
Lue lisää
Mail

Chat

  • Helppo käyttöönotto
  • Älykkäät ominaisuudet
  • Turvallinen BankID-tunnistautuminen
Lue lisää
Chat-1

Facebook

  • Hallitse Messengeristä ja Facebookista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia Facebook-tilejä ei tarvita
  • Näe kaikki sinulle kirjoitettu yhdessä paikassa
Lue lisää
Facebook

Instagram

  • Hallitse Instagramista saapuvia kysymyksiä
  • Henkilökohtaisia Instagram-tilejä ei tarvita
  • Näe kaikki sinulle kirjoitettu yhdessä paikassa
Lue lisää
Instagram

Puhelut

  • Vaivaton käyttöönotto: puhelujen kirjaaminen ja merkitseminen Kundossa on helppoa ja nopeaa.
  • Älykkäät yhteistyö-, seuranta- ja tapauksenhallintatoiminnot.
  • Selkeät tilastot saapuvista puheluista.
Lue lisää
Calls

Sisäinen tietopankki

  • Jäsennellyt ja haettavat usein kysytyt kysymykset
  • Päivitetty ja laadultaan taattu sisältö
  • Helppo pääsy widgetin kautta
Lue lisää
Knowledge-1 kopia 2

Ohjekeskus

  • Väylä asiakaspalveluun
  • Helppo päivittää ja muuttaa
  • Luonnollinen osa verkkosivustoasi
Lue lisää
HelpCenter

Foorumi

  • Asiakaspalvelua saatavilla ympäri vuorokauden
  • Sisältö jatkuvasti ajan tasalla
  • Vähentää toistuvien kyselyiden määrää
Lue lisää
Forum

Aloita jo tänään!

Katso mitä Kundon Tiketöinti- ja Self-service pakettien yhdistäminen pitää sisällään.

Tiketöinti & Self-service

Hanki pääsy koko alustaan ja kokoa yhteydenottokanavat samaan paikkaan tehokkaampaa asiakaspalvelua varten. Käytä oman ohjekeskuksesi neuvoja asiakastapauksiin vastatessasi ja anna asiakkaidesi etsiä itse apua chatista tai ohjekeskuksestasi ennen yhteydenottoa.

  • 6 valinnaista yhteydenottokanavaa
    Yhteydenottokanavat

    Valitse omiin tarpeisiisi sopivat yhteydenottotavat. Yhteydenottokanava voi olla sähköposti, puhelinpalvelu, chat-syöte, Facebook-sivu, tai Instagram-tili. Jos haluat käyttää esimerkiksi kahta sähköpostilaatikkoa ja yhtä chat-syötettä, käytössäsi on yhteensä kolme yhteydenottokanavaa. Lue lisää.

  • 1 sisäinen tietopankki
    Sisäinen tietopankki

    Sisäisen tietopankin avulla voit vaivattomasti julkaista oppaita yhdessä paikassa. Näin tarvittavat tiedot ovat aina nopeasti löydettävissä.

  • 10 käyttäjää
  • 1 ohjekeskus
    Ohjekeskus

    Ohjekeskuksen avulla luot oppaita, jotka vastaavat sivustollasi vierailevien yleisimpiin kysymyksiin. Näin voit tarjota ympärivuorokautista asiakaspalvelua ja vähentää saapuvien tapausten määrää.

    ja integroitu foorumi
    Foorumi

    Foorumi rakentuu käyttäjien luomalle sisällölle ja päivittyy automaattisesti uusia kysymyksiä esitettäessä. Näin sisältö on aina ajan tasalla ja sivustosi vierailijoiden hyödynnettävissä.

  • Henkilökohtainen Success Manager
    Henkilökohtainen Success Manager

    Nimetty yhteyshenkilö, joka auttaa sinua käyttämään Kundoa tehokkaasti. Success Manager tukee alustan käyttöönotossa ja tarjoaa apua myös myöhemmin, kun tarvitset tukea ja valmennusta tavoitteidesi saavuttamisessa.

Enemmän kuin työkalu

Tiedämme, että maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvitaan enemmän kuin yksi hyvä työkalu. Siksi loimme tuotteen, joka sisältää työkalun lisäksi kaiken tarvittavan onnistumisen takaamiseksi!

 

 

Tietoa meistä

Haluamme vastata asiakkaidemme yhä suurempiin avoimuuden ja saavutettavuuden odotuksiin. Missiomme on tehdä asiakaspalvelusta organisaatiosi sydän tehokkaan palvelun, onnellisempien asiakkaiden ja kasvaneen liiketoimintatiedon avulla.

Lue lisää meistä
Palvelu ja asiantuntijuus

Tuotteemme on tarjontamme ydin, mutta todella hyvän ja arvoa luovan asiakaspalvelun toimittaminen vaatii useamman kuin yhden hyvän tuotteen. Meiltä saat neuvoja kanavien valinnassa, tuen Kundon käyttöönotossa alusta loppuun sekä tuote- ja asiakaspalvelukoulutusta.

Lue lisää palvelustamme
Näin Kundo toimii

Kundon avulla voit helposti hallita kaikkia digitaalisia asiakaspalvelukanaviasi yhdessä paikassa. Tässä on esimerkki siitä, miltä Kundo näyttää sekä asiakaspalvelun että asiakkaan käyttäessä sitä.

Lue lisää tuotteestamme
 

Käsittelemme yli 1.000.000  viestiä kuukaudessa ja yli 20.000 asiakaspalvelutyöntekijää käyttää palveluamme päivittäin.

Tässä muutamia yrityksiä jotka ovat voineet tehostaa omaa toimintaansa Kundon avulla:

 
arla-1 kekkila-1 tikkurila-1 fmmattsson-1 DNA zinzino carlsberg