Asiakaspalvelun trendit 2023 Käymme läpi trendejä, joiden uskomme olevan tärkeimpiä asiakaspalvelulle vuonna 2023. Gustav Tranback gustav.tranback@kundo.se Uusi vuosi tuo asiakaspalveluunkin uusia trendejä, aiheita ja suosituksia. Olemme kirjanneet ylös oman näkemyksemme neljästä trendistä ja osa-alueesta, joita vuoden 2023 aikana kannattaa erityisesti pitää silmällä. Oppaasta voit lukea seuraavista aiheista: Tekoäly ja teknologian vaikutus asiakaspalveluun Tärkeimmät asiakaspalvelun kanavat Asiakaspalvelun rooli organisaatiossa Mukavia lukuhetkiä!
Tärkeimmät oivallukset Vuoden 2023 asiakaspalvelututkimuksesta Kundo on jo seitsemättä vuotta peräkkäin tehnyt kattavan tutkimuksen asiakaspalvelutoimialasta....
Loistavan asiakaspalvelun 10 käskyä Hyvä asiakaspalvelu on nykyään välttämättömyys kilpailukyvyn kannalta. Vinkkiemme...
Kundon vieraat: Maria Christofi Johansson Oltuaan mukana rakentamassa monia onnistuneita asiakaspalvelutoimintoja, Maria Christofi Johansson...