Pienen asiakaspalvelutiimin parhaat käytännöt

Salla Svensson kertoo, miten pienessä asiakaspalvelutiimissä voi työskennellä tehokkaasti ja fiksusti siten, että sekä asiakkaat että työkaverit pysyvät tyytyväisinä.
Pienen asiakaspalvelutiimin parhaat käytännöt

Date and time

Address here

Kamppaileeko tiimisi sekavan sähköpostiratkaisun kanssa? Ehkä käytätte Outlookia yhteisen sähköpostitilin hallinnointiin. Outlookin toiminnot eivät taivu erityisen hyvin yhteiskäyttöön, ja käyttöliittymäkin on välillä hankalasti hahmottuva. Toisinaan viestejä saattaa jäädä huomaamatta, eikä asiakas saa vastaustaan. Onneksi tähänkin on ratkaisu! Salla Svensson kertoo webinaarissa siitä, miten pieni asiakaspalvelutiimi voi työskennellä tehokkaammin yhdessä.

Paljon etua asiakaspalvelutiimin toimintaan saadaan jo sillä, että Outlookin kaltaisen perinteisen sähköpostinhallintajärjestelmän sijaan otetaan käyttöön alusta, joka on suunniteltu nimenomaan asiakaspalvelun tarkoituksiin. Tällainen alusta poikkeaa perinteisestä järjestelmästä siinä, että se tarjoaa älykkäitä toimintoja asiakaspalvelutiimin jäsenten väliseen yhteistyöhön, tehokkaaseen tikettien käsittelyyn ja paljon muuhunkin.

Käymme webinaareissamme läpi omia suosituksiamme pienten asiakaspalvelutiimien toiminnan tehostamiseen niin asiakkaiden kuin työkavereidenkin eduksi.

Puhumme muun muassa seuraavista aiheista:

  • Pienen asiakaspalvelutiimin parhaat käytännöt
  • Asiakaspalvelun tikettien hallinta
  • Tilamerkintöjen hyödyntäminen tikettien seurannassa
  • Ja paljon muuta…

Heading
preview_image

User

Title