Tärkeimmät oivallukset Vuoden 2023 asiakaspalvelututkimuksesta

Gustav Tranback

Gustav Tranback

Kundo on jo seitsemättä vuotta peräkkäin tehnyt kattavan tutkimuksen asiakaspalvelutoimialasta. Halusimme tuttuun tapaan selvittää millaiset trendit alalla vallitsee, mitä haasteita asiakaspalvelu kohtaa, miten asiakaspalvelun asema yrityksissä on muuttunut ja tietysti paljon, paljon muuta!

Tässä webinaarissa Kundon asiakasyhteyspäällikkö Salla Svensson toi esille tämän vuoden tutkimuksen tärkeimmät ja kiinnostavimmat löydöt. Webinaarissa Salla tarkasteli useita kiinnostavia asiakaspalvelun alueita ja pohti, miksi ne ovat kuten ovat ja miksi ne ovat muuttuneet joillakin alueilla.

Webinaarin puhuttiin muun muassa seuraavista asioista:

  • Mitä yhteydenottokanavia asiakaspalvelussa käytetään ja miksi
  • Mitä työkaluja ja järjestelmiä asiakaspalveluosastot käyttävät
  • Onko asiakaspalvelun asema muuttunut yrityksissä
  • Mihin suuntaan toimiala on menossa ja miltä asiakaspalvelun tulevaisuus näyttää