Asiakaspalvelu Ruotsissa – Kolmas painos
Jälleen kerran olemme Kundossa tutkineet, mitä asiakaspalvelualalla tapahtuu Ruotsissa! Kysyimme jo kolmannen kerran ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitKundo on jo seitsemättä vuotta peräkkäin tehnyt kattavan tutkimuksen asiakaspalvelutoimialasta. Halusimme tuttuun tapaan selvittää millaiset trendit alalla vallitsee, mitä haasteita asiakaspalvelu kohtaa, miten asiakaspalvelun asema yrityksissä on muuttunut ja tietysti paljon, paljon muuta!
Jälleen kerran olemme Kundossa tutkineet, mitä asiakaspalvelualalla tapahtuu Ruotsissa! Kysyimme jo kolmannen kerran ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitAskel työntekijästä johtajaksi voi olla suuri. Asiakaspalvelussa usein lisätään rooleja uralla etenemisen myötä. Stephanie ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitMitä asiakkaasi todella ajattelevat kohdattuaan sinut asiakaspalvelussa? Oikean kuvan saamiseksi sinun on seurattava ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitMahdollisuus kysyä kysymyksiä sosiaalisen median kautta on jotain, jota yhä useammat asiakkaat pyytävät nykyään. Kanavan ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitSuurin osa yrityksistä pyrkii asiakkaittensa tyytyväisyyteen. Kaikkien miellyttäminen on kuitenkin mahdotonta, ja aina on ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitOltuaan mukana rakentamassa monia onnistuneita asiakaspalvelutoimintoja, Maria Christofi Johansson tunnetaan Ruotsissa ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitKaikkien asiakaspalveluun saapuvien yhteydenottojen seuraaminen voi olla kaikkea muuta kuin helppoa. Ilman asianmukaisia ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitOlemme Kundossa selvittäneet asiakaspalvelualan tilan jo viidettä kertaa. Tällä kertaa olemme päättäneet katsoa myös Ruotsin ...
Lue viesti oppaat ja materiaalit“Tehokas asiakaspalvelu” Nämä ovat kaksi sanaa, jotka usein liitetään toisiinsa, kun puhumme asiakaspalvelustamme. Näiden ...
Lue viesti oppaat ja materiaalitNykyisen pandemian seurauksena monet on pakotettu työskentelemään kotoaan. Tämä on ollut monille haastavaa.
Lue viesti oppaat ja materiaalit