Näin käsittelet tyytymättömiä asiakkaita
Suurin osa yrityksistä pyrkii asiakkaittensa tyytyväisyyteen. Kaikkien miellyttäminen on kuitenkin...
Suurin osa yrityksistä pyrkii asiakkaittensa tyytyväisyyteen. Kaikkien miellyttäminen on kuitenkin...
Oltuaan mukana rakentamassa monia onnistuneita asiakaspalvelutoimintoja, Maria Christofi Johansson...
Kaikkien asiakaspalveluun saapuvien yhteydenottojen seuraaminen voi olla kaikkea muuta kuin...
Tässä oppaassa haluamme tarjota sinulle kokonaiskuvan ja hyvän lähtökohdan modernin, tehokkaan,...
Asiakaspalvelusta puhuttaessa valtaosa ihmisistä ajattelee todennäköisesti henkilöitä, jotka...
Koronavirus on mullistanut jokapäiväisen elämämme sekä yksityisesti että ammatillisesti. Harvard...
Björn Lilja, toinen Kundon perustajista, jakaa 10 vuoden asiakaspalvelu-uran aikana oppimaansa. Lue...
Hyvä asiakaspalvelu on nykyään välttämättömyys kilpailukyvyn kannalta. Vinkkiemme ja neuvojemme...
Juuri oikean työkalun löytäminen markkinoilla olevien digitaalisten asiakaspalvelutyökalujen...